Skip to main content

Mitähän sitten seuraavaksi pitäisi tehdä kun tuon kiinnitetyn julkaisun toimenpiteet on kokeiltu ja silti digiboksi tarjoaa “yhteysvirhe 400”- kommenttia? Käytössä Netgem7800. Tallenteet on hukassa (tosin voi olla että ne poistinkin ohjeita seuratessani) ja Menu-näytöstä puuttuu monta valikkoa. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun mitään ei voi tallentaakaan. Kaikki toimi ok eilisiltaan asti, kunnes muutama kanava poistui.

 

Moi @KimmoMa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:  Eli boksille on jo pyöräytetty tehdasasetusten palautukset tms. , onko kodin nettilaitteelle eli modeemille/reitittimelle tehty vielä mitään toimenpiteitä? Kodin nettilaitekin kannattaa resetoida eli näppäistä sen takaa yleisesti löytyvään reset-reikään jollain sopivalla työkalulla ja pitää painettuna n. 15s ajan. Onkos tuo digiboksin miten verkossa kiinni? Langattomasti vai ihan piuhalla? :thinking:

 

Tietenkin yksityiskohtaisempaa tutkimista varten kannattaa olla meihin yhteydessä puhelimitse tai vaikka OmaYhteisön yksityisviestien kautta . Jolloin selvittelyä helpottaa jos käyt lisäilemässä asiakasnumerosi profiilisi täältä.