Skip to main content
Vastattu

Elisa-Viihde ja yhteysvirhe 400

  • 1 February 2020
  • 1 kommentti
  • 1250 katselukerrat

Mitähän sitten seuraavaksi pitäisi tehdä kun tuon kiinnitetyn julkaisun toimenpiteet on kokeiltu ja silti digiboksi tarjoaa “yhteysvirhe 400”- kommenttia? Käytössä Netgem7800. Tallenteet on hukassa (tosin voi olla että ne poistinkin ohjeita seuratessani) ja Menu-näytöstä puuttuu monta valikkoa. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun mitään ei voi tallentaakaan. Kaikki toimi ok eilisiltaan asti, kunnes muutama kanava poistui.

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Moi @KimmoMa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:  Eli boksille on jo pyöräytetty tehdasasetusten palautukset tms. , onko kodin nettilaitteelle eli modeemille/reitittimelle tehty vielä mitään toimenpiteitä? Kodin nettilaitekin kannattaa resetoida eli näppäistä sen takaa yleisesti löytyvään reset-reikään jollain sopivalla työkalulla ja pitää painettuna n. 15s ajan. Onkos tuo digiboksin miten verkossa kiinni? Langattomasti vai ihan piuhalla? :thinking:

 

Tietenkin yksityiskohtaisempaa tutkimista varten kannattaa olla meihin yhteydessä puhelimitse tai vaikka OmaYhteisön yksityisviestien kautta . Jolloin selvittelyä helpottaa jos käyt lisäilemässä asiakasnumerosi profiilisi täältä.

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1425 kommenttia
  • Vastaus
  • 3. helmikuuta 2020

Moi @KimmoMa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:  Eli boksille on jo pyöräytetty tehdasasetusten palautukset tms. , onko kodin nettilaitteelle eli modeemille/reitittimelle tehty vielä mitään toimenpiteitä? Kodin nettilaitekin kannattaa resetoida eli näppäistä sen takaa yleisesti löytyvään reset-reikään jollain sopivalla työkalulla ja pitää painettuna n. 15s ajan. Onkos tuo digiboksin miten verkossa kiinni? Langattomasti vai ihan piuhalla? :thinking:

 

Tietenkin yksityiskohtaisempaa tutkimista varten kannattaa olla meihin yhteydessä puhelimitse tai vaikka OmaYhteisön yksityisviestien kautta . Jolloin selvittelyä helpottaa jos käyt lisäilemässä asiakasnumerosi profiilisi täältä.