HBO Nordic "päivittynyt", ei toimi kunnolla, pätkii?
Harmillinen käyttökokemuspäivitys, ajattelin, mutta tämä oli vasta alkua. Palveluhan ei siis toimi enää kunnolla ollenkaan. Mitä tahansa sarjaa yritin katsoa (huom. latausajat myös aiempaa pidemmät), ohjelmien katsomien keskeytyi yleensä parin-kolmen minuutin sisällä virheilmoitukseen, jonka seurauksena palvelu heitti ulos ohjelmasta HBO:n etusivulle.
Huom. kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti: Areena, Tallenteet, jne. Joten kyse ei ole omasta verkkoyhteydestäni. Selvittelin asiaa hetken asiakaspalvelun kanssa, ja siellä ei tunnuttu tietävän tästä HBO-ongelmasta mitään. Epäilivät omaa modeemiani, mutta siitä ei nyt ole kyse, koska yhteys ulos sekä Wifini toimivat täysin normaalisti ja pätkimättä KAIKESSA muussa paitsi HBO:ssa.
Mielenkiintoisinta tässä on se, että tämä toimimattomuus alkoi heti kun HBO Nordicin käyttöliittymä oli päivittynyt Elisa Viihteessä. Ei voine olla sattumaa? Olisiko kellään ideoita, mistä on kyse?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi henrikki
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi