Vastattu

Uusi digiboksi N7950 ja kanavien järjestäminen

  • 15 marraskuu 2020
  • 2 kommenttia
  • 268 katselukerrat

Hei,

olen nyt muutaman päivän järjestellyt uuden digiboksin kanavapaikkoja yhä uudelleen ja uudelleen.

Eilen ja tänään kun kytkin laitteelle virrat päälle, TV.n kuvaruutuun tulee sama kuva kuin aloittaisin digiboksin käytön esimmäistä kertaa?

Eli pitää valita kieli, nettiyhteys, lapsilukon koodi jne, ainoastaan kanavat ovat säilyneet.

Nämä edellä mainitut kohdat tehtyäni, huomaan että kavapaikalla 1. on taas TV1, mutta ei HD-kanava, vaikka olin juuri eilen järjestänyt kanavapaikat itselleni sopivaksi.

Eli kertaukseksi olen järjestänyt kanavapaikoille 1, 2 ,3, 4 ……… kaikki HD-kanavat mitkä minulla näkyvät. Mutta kun avaan TV:n ja digiboksin seuraavana päivänä, kaikki on palautunut taas omille kanavapaikoilleen (TV1 HD kanavapaikalla 21 jne…...)?

Toinen kysymys, miksi kanavaluettelossa ei enää näy kanavatunnuksen perässä onko HD-kanava vai ei, niin kuin vanhan digiboksin N7800 kanavaluettelossa näkyi?

Onko uusi digiboksini viallinen vai teenkö jonkin asian väärin?

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Graniitti 16 marraskuu 2020, 13:14

Hei,

ongelma selvinyt tänä aamuna Elisa-Viihteen asiakaspalvelun kanssa.

Minulle (epäonnen päivänä) perjantaina 13.11.2020 saapunut digiboksi oli viallinen!

Uusi boxi on jo tullossa postissa minulle.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Graniitti ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Toi kuulostaa  nyt kyllä varsin erikoiselta jos sulla herjaa alkuasennusta itsekseen toi boksi :O Toi olis oikeestaan nyt ensimmäinen mikä pitäisi saada  loppumaan, eli kokeile ihan ensimmäisenä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ sivulta ohjekohdat modeemin resetointiin, digiboksin sisäisen muistin alustukseen ja digiboksin tehdasasetuksien palauttamiseen tässä järjestyksessä. Mikäli tuon rumban jälkeen ongelma vielä jatkuu niin lisäile profiiliisi asiakasnumero ja kuittaa tähän keskusteluun että muuttuiko mikää noilla tempuilla niin jatkellaan selvittelyä :) 

Hei,

ongelma selvinyt tänä aamuna Elisa-Viihteen asiakaspalvelun kanssa.

Minulle (epäonnen päivänä) perjantaina 13.11.2020 saapunut digiboksi oli viallinen!

Uusi boxi on jo tullossa postissa minulle.

Osallistu keskusteluun