Skip to main content
Vastattu

Viaplay ei näy digiboksilla

  • 26. heinäkuuta 2020
  • 8 kommenttia
  • 1075 katselukerrat

Minulla on jo vanhastaan tilattuna aitio ja sain viestin viaplayn aktivoinnista, jonka olen jo tehnyt.

Pystyn siis katsomaan tunnuksillani viaplayn ohjelmia läppärillä, mutta en televisiosta digiboksin kautta. Onko tämä vaihe jotenkin kesken ja tulee digiboksille joskus myöhemmin, vai enkö ole osannut jotain tehdä?

Nyt vielä näkyy vain aitio eikä viaplay.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JV0600

Epäilen että digboksisi on vanhempaa mallia eli N7700. Jos näin on, niin siinä ei tosiaan Viaplay toimi koska ko. boksimallille sitä ei ole koskaan tuotu. Pyydä että vaihtavat boksisi uudempaan N7800 malliseen, siinä toimii myös Viaplay.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

8 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1028 kommenttia
  • Vastaus
  • 26. heinäkuuta 2020

Epäilen että digboksisi on vanhempaa mallia eli N7700. Jos näin on, niin siinä ei tosiaan Viaplay toimi koska ko. boksimallille sitä ei ole koskaan tuotu. Pyydä että vaihtavat boksisi uudempaan N7800 malliseen, siinä toimii myös Viaplay.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1764 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2020

Moi @Kanavilla ja Tervetuloa OmaYhteisöön. 

Laitteletko meillepäin yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi niin voidaan tarkastella se sun tilanne tarkemmin? :) 


Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietopankki
  • 294 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2020

Saa hakea uutta boxia täältä. Itellä kesti muutaman päivän tulla.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 28. heinäkuuta 2020

Kiitän hyvistä neuvoista. Pikkuisen jouduin selittämään chatissa, mutta oivalsivat sitten ongelman ytimen. Boksi on nyt tilattu ja tulossa. Eiköhän sohva saa taas pitää vanhat painumansa.

Terkuin Peksi.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. marraskuuta 2020

Viaplaytä ei löydy Elisa Viihteen suoratoistopalvelun alta. Digiboxini on vanha NG 7700 eli pitäisi varmaan vaihtaa. Miten vaihto onnistuu. Sain aktivointikoodin ja aktivointi on tehty mutta ei löydy sitä Viaplay kuvaketta että pystyisi sitä katsomaan.

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1247 kommenttia
  • 11. marraskuuta 2020

Moi @Oinonema! Laita meille tarkempia tietojasi vaikkapa yksityisviestillä tai mitä tahansa muuta kanavaa pitkin, niin katsotaan tilanne kuntoon! :slight_smile:


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 3. helmikuuta 2021

Mulla on n7950 digiboksi ja osa netflixin elokuvista ei näy. Tulee ilmoitus et nimike ei käytössä ja kokeile myöhemmin uudestaan tai valitse toinen nimike. Myös viaplay kanssa ongelma.ei näy kuvaa mutta tekstitys tulee. boksi palautettu tehdasasetuksiin ja kokeiltu kirjautua ulos ja sisään uudestaan. Päivitys on uusin. Mitä tälle on vielä tehtävissä?


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2953 kommenttia
  • 4. helmikuuta 2021
juhohaa kirjoitti:

Mulla on n7950 digiboksi ja osa netflixin elokuvista ei näy. Tulee ilmoitus et nimike ei käytössä ja kokeile myöhemmin uudestaan tai valitse toinen nimike. Myös viaplay kanssa ongelma.ei näy kuvaa mutta tekstitys tulee. boksi palautettu tehdasasetuksiin ja kokeiltu kirjautua ulos ja sisään uudestaan. Päivitys on uusin. Mitä tälle on vielä tehtävissä?

Moro @juhohaa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Toimiiko Viaplayn puolella mikään nimike? Ja Netflixin puolelta lähteekö nuo ongelmaiset ohjelmat lainkaan toimimaan vai onko ongelma pysyvä tiettyjen ohjelmien suhteen? Voitko kertoa joitan esimerkki elokuvia/sarjoja minkä kanssa ongelmaa on?