Skip to main content

Viihde Premium ei toimi!

  • 2. heinäkuuta 2020
  • 7 kommenttia
  • 1753 katselukerrat

Moi! Minulla on kesäkuun alussa hankittu Elisa Viihde Premium, jossa on digiboksi Netgem N7950-TC2-4-AB2. Ensimmäinen boksi meni ilman näkyvää syytä pimeäksi, ja sain Elisan Tampereen Hallituskadun myymälästä 1.7. uuden boksin, jossa on teksti yhteysvirheestä ja väite siitä, että en ole autorisoitunut käyttäjä. En siis pääse Elisa Viihteen valikoihin. Kokeilin vielä vanhaa digiboksia, johon tuli teksti, etten ole maksanut Elisa Viihteen maksua, vaikka kaikki maksut ovat kunnossa. Olen kokeillut kaikki keinot modeemin (Zyxel Kotiboksi VMG3925-B10B) resetoinnista digiboksin resetointiin sekä tarkistanut kaikkien kaapeleiden liitännät. Olen toiminut Elisa Viihteen nettisivujen ohjeiden mukaisesti. Minulla on Saunalahti Kotikuitu 250M, joka toimii kaikkien laitteiden kanssa erinomaisesti - digiboksia lukuun ottamatta. Mikä neuvoksi, jotta saan digiboksin toimimaan? Terveisin Sakari Tampereelta

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Tervetuloa Viihteen asiakkaaksi !


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Morjes @moisakkemoi ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

No jopas :disappointed_relieved:  kuulostaa nyt ensipuheilta siltä, ettei uusi digiboksi ole rekisteröitynyt sopimukselle oikein. Saadaan tuo kyllä varmasti kuntoon. Laittaisitko profiilisi lisätietoihin asiakasnumerosi, sekä uuden digiboksin MAC:in (S/N) mikä löytyy digiboksin takana tai pohjassa olevasta tarrasta?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Moi! Kiitos vastauksestasi. Ohessa kaipaamiasi tietoja.

Asiakasnumero: xxxxxxxx

Sopimuksen numero: xxxxxxxx

MAC (S/N): xxxxxxxxxxxx


muokattu yksilöivät tiedot piiloon turvallisuussyistä /draakki


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Kiitos! Piilottelin ne nyt tästä julkisesta näkymästä varmuuden vuoksi, profiilissa tiedot ovat piilossa ja näkyvät vain sinulle ja meille moderaattoritiimille :slight_smile: olikos tuo hei keretty jo hoitamaan kuntoon, toimiiko uusi digiboksi sinulla nyt niin kuin pitääkin?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Ongelma ratkesi Elisan tuen kautta. Uuden boksin myyjä oli unohtanut “kirjata” laitteen. Nyt vehje pelittää hienosti.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2020

Kiitos “piilottelusta” draakki. Kesän jatkoja.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1738 kommenttia
  • 3. heinäkuuta 2020

Hyvä juttu, että hommat pelittää! :) Eikun hyvää kesää :)