Skip to main content
Vastattu

Eikö Elisa Viihde sovellus ole enää ilmainen?


Onko Elisa Viihde sovellukseen tullut muutoksia? Eiliseen asti sovellus kuului Elisa Viihde pakettiin ja ohjelmia pystyi tallentamaan ja katsomaan puhelimella. Tänään yritin tallentaa ja katsoa ohjelmia, niin en onnistunut ja minun olisi pitänyt ostaa Elisa Viihde sovellus. Olen ollut sisäänkirjautuneena sovellukseen, enkä ole saanut mitään ilmoitusta Elisalta, että sovellus maksaa tästä päivästä eteenpäin. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Aurinko_81

Kuten sanottu olen aina sisäänkirjautuneena. Ongelma ratkesi, kun poistin sovelluksen ja asensin sen uudestaan. Kiitos avusta 😊

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Forum|alt.badge.img
  • Älykkö
  • 665 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2020

Kyllä sovellus toimii kuten ennenkin,olisiko jostain syystä unohtanut kirjautumisesi? Kannataa kirjautua uudelleen.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2020

Olen kokoajan sisäänkirjautuneena, joten se ei pitäisi olla ongelma. Täytyy yrittää kirjautua ulos ja takaisin sisälle. 


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10111 kommenttia
  • 20. kesäkuuta 2020

Mitään yleistä muutosta ei ole tapahtunut. Eli kaikki on niinkuin ennenkin.

Kannattaisi vielä kokeilla poistaa sovellus kokonaan ja asentaa uudelleen.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2911 kommenttia
  • 22. kesäkuuta 2020

@Aurinko_81 Näinhän se menee, miten @sakarialanne ja @pappa kertoivat, eli mitään yleistä muutosta ei ole tapahtunut ja sovelluksen käyttö kuuluu edelleen Elisa Viihde -tilaukseen. Kannattaa varmistaa, että olet kirjautunut sisään oikealla Viihde -tunnuksella. Tämän jälkeen kannattaa kokeilla tuo sovelluksen uudelleenasennus.

Jos näistä ei ole apua, laita yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle, niin katsotaan tilanne läpi sitä kautta :)


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • Vastaus
  • 22. kesäkuuta 2020

Kuten sanottu olen aina sisäänkirjautuneena. Ongelma ratkesi, kun poistin sovelluksen ja asensin sen uudestaan. Kiitos avusta 😊


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1572 kommenttia
  • 22. kesäkuuta 2020

Hyvä juttu että tuli tuolla kuntoon! :tada: Suosittelen kyllä aina lämpimästi sovelluksen uudelleenasennuksen jos vain mahdollista jos sovellus millään laitteella kenkkuilee, se aika usein korjaa ongelman kuin ongelman. :thumbsup_tone2: