Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde on silkkaa roskaa


Pitkästä aikaa muutama päivä vapaata ja ajattelin katsoa pari viikolla tallentamaani hyvää elokuvaa.

No, "tallenteet" osiossa on jököttänyt koko illan teksti "palvelu ei ole käytettävissä", mutta kaikki muu toimii. Jumankauta että käämi on palanut illan mittaan monta kertaa. Mitä v*ttua tällainen palvelu on olevinaan? 

Tiedän että jos pääsisin kysymään tätä jostain (joo, Elisalla ei ole tietenkään mitään asiakaspalvelua!) , vastaukseksi tulee jokin ympäripyöreä vastaus tyyliin "oletko tarkistanut sen ja sen" tai onko asetuksesi "se ja se".

Silkkaa puppua tällaiset rahat pois "palvelut", huomenna peruutan ne kaikki. Kiitos ja näkemiin. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi

Elisa Viihteessä on tällä hetkellä vika, jonka myötä digiboksilla ei onnistu tallenteiden eikä suoratoistopalveluiden katsominen. Vika on korjauksessa, kannattaa seurata tuota virallista tiedotetta ja tätä ketjua:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/haeirioeitae-elisa-viihde-palvelussa-517396

Päivitämme tilannetta jatkuvasti.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Suvi
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 2408 kommenttia
  • Vastaus
  • 14. elokuuta 2020

Elisa Viihteessä on tällä hetkellä vika, jonka myötä digiboksilla ei onnistu tallenteiden eikä suoratoistopalveluiden katsominen. Vika on korjauksessa, kannattaa seurata tuota virallista tiedotetta ja tätä ketjua:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/haeirioeitae-elisa-viihde-palvelussa-517396

Päivitämme tilannetta jatkuvasti.


  • Keskustelun aloittaja
  • 2 kommenttia
  • 14. elokuuta 2020

Eikö tuosta voinut laittaa ilmoitusta sen tylyn "palvelu ei ole käytettävissä" tekstin tilalle, niin edellinen purkaus olisi jäänyt kirjoittamatta?


  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • 14. elokuuta 2020

Keskiviikkona oli edellinen pitkä katko.Tämä on kestänyt eilisillasta ja jatkuu yhä.Korvataanko laskutuksessa  mitenkään asiakkaalle aihetuva palvelukatkos?

 


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 14. elokuuta 2020

Samaten piti katsoa leffa pitkästä aikaa kotosalla niin eihän nää laitteet pelaa. Onhan tämmönen nyt ihan hanurista. Kai tästä joku hyvitys tosiaan tulee?