Vastattu

En pysty yhtäkkiä tallentamaan ohjelmia elisa-viihteestä i padille, puhelimeen tai tietsikalle.

  • 2 February 2020
  • 2 kommenttia
  • 528 katselukerrat

Mulla on aikaisemmin onnistunut i padilla ja puhelimella elisaviihteen ohjelmien tallennus. Mulla ei ole TV:tä, oon katsonut tv-ohjelmia vain tallenteiden kautta i padilta.  Mulla kuitenkin uusittiin tää elisaviihteen soppari siten, että sovelluksen tuli mukaan digiboxi jos telkkarin jossain vaiheessa hankin ja hinta pysyi kuitenkin entisellään, niin aattelin että mikä ettei.  Ongelma on nyt siinä, että nyt en yhtäkkiä pystykään enää entiseen malliin tallentamaan ohjelmia, vaan kun yritän tallentaa, tulee ilmoitus ettei minulla ole siihen tallennusoikeuksia ja jos sen ottaa niin maksaisi 6.90 e. En ymmärrä???  Poistuisikohan tää tallennusongelma vasta sitten kun sitä digiboxia tullaan asentamaan, kävin nimittäin vasta tänään hommaamassa sen? Eli pitäiskö vaan odotella, vai kuuluisko tallentamisen toimia siitä huolimatta? 

 

Ja kyllä, olen tarkistanut että olen varmasti kirjautunut sisään. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 3 February 2020, 11:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Hei @Reidiou ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:  Ei kyllä tuon päivityksen digiboksilliseen sopimukseen noin pitäisi solmuun mennä :thinking:  Nyt minulle herää ensimmäisenä mieleen, että olisikohan sinulle päivityksen yhteydessä luotu uudet Viihde-tunnukset jotka löytyvät OmaElisasta kohdasta ‘Elisa Viihde’ tai ‘Elisa Viihde Nettivuokraamo’. Jos kokeilet kirjautua ulos sovelluksesta ja sen jälkeen sähköpostin sijasta kirjaudut suoraan tällä Viihde-tunnuksella (mallia etunimisukunimi12xy) ja sen salasanalla ja kokeilet tallentamista.

 

Jos ongelma jatkuu tästä huolimatta niin ota yhteyttä meihin puhelimitse tai OmaYhteisön yksityisviestien kautta. Selvitystä nopeuttaa jos lisäät asiakasnumerosi OmaYhteisö-profiiliisi täältä .:bulb:

Kiitos, juu, homma selvis kun kävin Elisan myymälässä!