Skip to main content
Vastattu

Puhelimen viihde sovellus ilmoittaa "ei verkkoyhteyttä"

  • 25. tammikuuta 2021
  • 7 kommenttia
  • 262 katselukerrat

Puhelimeen ladattu Elisa viihde -sovellus on temppuillut viime aikoina: avautuu kyllä ihan ok, mutta esim. tallenteita ei voi poistaa ja tulee herja “Ei verkkoyhteyttä”.

Ongelma poistuu kun laittaa wifin pois päältä ja taas uudelleen päälle. Samoin Play-kaupasta avatessa ei ongelmaa ollut. 

Pitäisikö sovellus päivittää? En löytänyt Play-kaupasta päivitys-mahdollisuutta. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi TaElina

Ongelma tuntuu esiintyvän vain silloin kun sekä mobiilidata että wifi ovat päällä yhtä aikaa. Eli jos jomman kumman laittaa pois päältä niin tilanne korjaantuu. Samoin myös silloin, kun vain käy poistamassa wifin ja palauttaa sen taas en jälkeen päälle, tilanne korjaantuu.

Isompaa testausta en ole tehnyt (en käytä sovellusta edes päivittäin) eli edellä mainittu perustuu muutamaan kokeiluun.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1751 kommenttia
  • 25. tammikuuta 2021

Kannattaa poistaa sovellus kokonaan ja asentaa se uudestaan niin näin ollen saa viimeisimmän version sovelluksesta käyttöön. :) 
Kannattaa myös varmistaan, että puhelimessa itsessään asennettuna viimeisin ohjelmistoversio.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1234 kommenttia
  • 5. helmikuuta 2021

Moi @TaElina! Onko tuo vika poistunut? :slight_smile:


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2021

Poistin sovelluksen ja latasin sen uudestaan. Ei muutosta: edelleen  “Ei verkkoyhteyttä” 


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1293 kommenttia
  • 16. helmikuuta 2021
TaElina kirjoitti:

Poistin sovelluksen ja latasin sen uudestaan. Ei muutosta: edelleen  “Ei verkkoyhteyttä” 

Hmm kuulostapaa erikoiselta. Onko sinulla puhelimella tuossa mobiilidatassa käytössä jotain VPN:ää tms. joka yhteyttä hieman muuntelee? 🤔

Kyllähän tämä kannattaa tarkempaan selvitykseen laittaa, niin voisitko tuota varten lisäillä Viihde-sovelluksen sovellusversion (löytyy sovelluksesta reittiä: Asetukset → Tietoja sovelluksesta) sekä puhelimesi merkin / mallin ja ohjelmistoversion tähän keskusteluun tai tuonne profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin. 🛠


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2021

VPN:ää tms. ei ole käytössä eli normiasetuksilla mennään. Laitan tiedot yksityisiin muistiinpanoihin.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1751 kommenttia
  • 17. helmikuuta 2021
TaElina kirjoitti:

VPN:ää tms. ei ole käytössä eli normiasetuksilla mennään. Laitan tiedot yksityisiin muistiinpanoihin.

Tuleeko tuota samaa temppuilua jos käytät puhelimen omaa mobiilidataa eli jos otat WiFin kokonaan pois ja sitten menet sinne sovellukseen?


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 4 kommenttia
  • Vastaus
  • 17. helmikuuta 2021

Ongelma tuntuu esiintyvän vain silloin kun sekä mobiilidata että wifi ovat päällä yhtä aikaa. Eli jos jomman kumman laittaa pois päältä niin tilanne korjaantuu. Samoin myös silloin, kun vain käy poistamassa wifin ja palauttaa sen taas en jälkeen päälle, tilanne korjaantuu.

Isompaa testausta en ole tehnyt (en käytä sovellusta edes päivittäin) eli edellä mainittu perustuu muutamaan kokeiluun.