Skip to main content
Vastaus

Subscription

  • January 13, 2024
  • 1 kommentti
  • 61 katselukerrat

Hi,

 

Why the Elisa is still sending me invoices and subscription that I had never used?

 

Can you by the way explain the situation. And if I still need to pay please send me all the total invoices what are those. I had never used any of the subscription and whatsoever.

Send the final invoices in my Kiiltosiivous OY e-lasku.

EDIT: 15.1.2024 // Poistettu tunnistetieto. - Ilponen

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Hi! Please contact our customer service regarding these invoices. 😊

Contact information for our customer service can be found here.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • January 15, 2024

Hi! Please contact our customer service regarding these invoices. 😊

Contact information for our customer service can be found here.