Vastattu

Viaplayn aktivointikoodi ei ole tullut

  • 4 November 2020
  • 15 kommenttia
  • 535 katselukerrat

Hei,

 

Minulle ei ole tullut Viaplyn aktivointikoodia. Nyt pitäis olla ilmainen palkintokuukausi aitiolle ja Viaplaylle niin olsi kiva saada tuo Viaplaykin toimimaan.

Voitteko lähettää kiitos.

 

Yt Marko Turunen

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 6 November 2020, 07:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

15 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Hei,

 

Minulle ei ole tullut Viaplyn aktivointikoodia. Nyt pitäis olla ilmainen palkintokuukausi aitiolle ja Viaplaylle niin olsi kiva saada tuo Viaplaykin toimimaan.

Voitteko lähettää kiitos.

 

Yt Marko Turunen

Hei @MarkoVT ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Profiilitietoihisi lisäämällä asiakasnumerolla en valitettavasti löytänyt asiakkuuttasi - tarkistatko asiakasnumeron, niin pääsemme lähettämään koodin uudelleen?

Vplayn aktivointikoodi ei tullut til.vahvistus - sähköpostin mukana - kuten kai oli tarkoitus ?

odotellaanko ja miten pitkään ?

terv. Hannu T.

Hei,

 

Minulle ei ole tullut Viaplyn aktivointikoodia. Nyt pitäis olla ilmainen palkintokuukausi aitiolle ja Viaplaylle niin olsi kiva saada tuo Viaplaykin toimimaan.

Voitteko lähettää kiitos.

 

Yt Marko Turunen

Sama ongelma kuin edellä

terv Kari Mattila

Täälläkin sama ongelma

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MarkoVT, @carlos10 ja @Hannumttyrkko: Onko sähköposti nyt löytänyt perille?

 

@Maria121 lisäiletkö profiiliisi asiakasnumeron niin laitellaan? :)

Ja tervetuloa OmaYhteisöön kaikille uusille käyttäjille! :)

Ei ole sähköpostissa vieläkään.

 

EDIT: Piilotettu sähköposti julkiselta puolelta. -MiikaMoi

Sainkin linkin asiakaspalvelun kautta ja nyt toimii :)

Käyttäjätaso 5

Ei ole sähköpostissa vieläkään.

 

EDIT: Piilotettu sähköposti julkiselta puolelta. -MiikaMoi

Moi @carlos10 ! Piilottelinkin tuon sähköpostiosoitteesi tästä julkisesta keskustelusta tietoturvasyistä. Kävisitkö vielä lisäilemässä tuon asiakasnumerosi tuonne profiiliisi , niin voidaan täältä tuo aktivointilinkki lähetellä suuntaasi uudelleen 😄👍

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Onko @carlos10 nyt linkki tullut sähköpostiisi? :) 

Hei,

Ei ole minullekaan tullut aktivointikoodia. Mitenkähän sen saa? Olen tarkistanut postini kaikki laatikot, mutta olen varma, ettei sitä ole tullut. Minulla on sekä Viaplay että Aitio.

 

Hei, täälläkään ei ole näkynyt tuota Viaplayn aktivointilnkin siältävää viestä - toivottavasti se lähettään pian tilakusesta on jo viikko aikaa.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Elu ja Ulla ja @RiiDju 

Tervetuloa Elisa OmaYhteisöön.

Linkki alla, jossa ohjeet.

Viaplayn aktivointikoodi saamatta tai Aition aktivointi ei onnistu? Toimi näin!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Päivitetty ohje Elisa Viihde Viaplayn aktivoimiseksi:

Aktivointilinkki on lähetetty sähköpostitse otsikolla Viaplayn aktivointiohje. Muista tarkistaa myös roskaposti/SPAM-kansio.

Jos sähköpostia ei löydy, voit aktivoida Elisa Viihde Viaplayn osoitteessa https://elisaviihde.fi/tilaukset klikkaamalla “Aktivoi Elisa Viihde Viaplay”.

Kiitos ohjeesta!

Yritin ohjeen mukaan aktivoida Viaplayn, mutta tilaussivulla luki: “Tilauksen tiedot, sopimusnumero xxxx. Tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Hinta 12,99 e/kk.  Katsottavissa (kaikki koneet).”  Ei siis ollut “Aktivoi Elisa Viihde Viaplay.” 

Olenko siis autuaasti unohtanut, että olen aktivoinut joskus kesällä aikaisemmin ja onko kaikki sitten kunnossa? Tätä teettää korkea ikä.

Käyttäjätaso 5

Kiitos ohjeesta!

Yritin ohjeen mukaan aktivoida Viaplayn, mutta tilaussivulla luki: “Tilauksen tiedot, sopimusnumero xxxx. Tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Hinta 12,99 e/kk.  Katsottavissa (kaikki koneet).”  Ei siis ollut “Aktivoi Elisa Viihde Viaplay.” 

Olenko siis autuaasti unohtanut, että olen aktivoinut joskus kesällä aikaisemmin ja onko kaikki sitten kunnossa? Tätä teettää korkea ikä.

Tuon voi helposti tarkistaa jos kokeilee palauttaa tunnukset Viaplayn kautta omalla sähköpostilla: https://account.viaplay.fi/forgot-password . Sitten kun tunnus löytyy ja sillä pääsee kirjautumaan, niin Viaplayn sivulta voi tarkastaa mitkä paketit on voimassa kun klikkaa oikeasta ylänurkasta nimeään ja valitsee ‘Tilin yhteenveto’ . 👍🛠