Mikä mättää kun tosi useasti tulee viesti että yhteysvirhe -11
Morjes
Kurja kuulla että Viihde on pätkinyt se oli ilmeisesti sinulla äly-TV:ssä sovelluksena käytössä? Kertoisitko vielä tarkemman television mallin? Sovellus kannattaa myös mahdollisuuksien mukaan poistaa ja asentaa uudelleen.
Yhteysvirhe -11 vihjaisi ettei sovellus saa sillä hetkellä yhteyttä nettiin ollenkaan onko sinulla telkkari wifi-verkossa, vai verkkokaapelilla netin päässä kiinni?
Tuo boksi on wifin kautta netissä
Toimiiko netti muuten kuinka vakaasti? Onko sulla mahdollisuutta koittaa verkkokaapelilla boksia nettiin edes testiksi?
Mulla pätkii myös wifi-yhteys ja Philipsin smart tv.ssä käytössä.
Mutta ei ole Elisan nettiyhteys vaan Telian eli se vissiin Telian päässä vika?
Minulla pätkii Elisa viihteen kautta areena. Puol minuutti katsot niin pätkäsee ja alkaa lataa. Sitä tekee koko ajan. Vika ollut srn jälkeen kun uuden digiboxin sain. Playstationin kautta toimii normaalisti.
Kannattaa alkuun kokeilla täältä modeemin resetointi, digiboksin sisäisen muistin alustus ja lopuksi boksin tehdasasetusten palautus
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi