Skip to main content
Vastattu

Elisa viihde pätkii todella useasti


Mikä mättää kun tosi useasti tulee viesti että yhteysvirhe -11

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Toimiiko netti muuten kuinka vakaasti? Onko sulla mahdollisuutta koittaa verkkokaapelilla boksia nettiin edes testiksi?

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1572 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2020

Morjes @Artsi67 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:  

Kurja kuulla että Viihde on pätkinyt :sweat:  se oli ilmeisesti sinulla äly-TV:ssä sovelluksena käytössä? Kertoisitko vielä tarkemman television mallin? Sovellus kannattaa myös mahdollisuuksien mukaan poistaa ja asentaa uudelleen.

Yhteysvirhe -11 vihjaisi ettei sovellus saa sillä hetkellä yhteyttä nettiin ollenkaan :thinking:  onko sinulla telkkari wifi-verkossa, vai verkkokaapelilla netin päässä kiinni?


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 9. kesäkuuta 2020

Tuo boksi on wifin kautta netissä 

 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 6128 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. kesäkuuta 2020

Toimiiko netti muuten kuinka vakaasti? Onko sulla mahdollisuutta koittaa verkkokaapelilla boksia nettiin edes testiksi?


tahoja
  • Valmentaja
  • 283 kommenttia
  • 16. kesäkuuta 2020

Mulla pätkii myös wifi-yhteys ja Philipsin smart tv.ssä käytössä.

 

Mutta ei ole Elisan nettiyhteys vaan Telian eli se vissiin Telian päässä vika?


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 16. kesäkuuta 2020

Minulla pätkii Elisa viihteen kautta areena. Puol minuutti katsot niin pätkäsee ja alkaa lataa. Sitä tekee koko ajan. Vika ollut srn jälkeen kun uuden digiboxin sain. Playstationin kautta toimii normaalisti.


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 6128 kommenttia
  • 17. kesäkuuta 2020

@tahoja pätkiikö yhteys kaikilla laitteilla? Mikäli kyllä, resetoi modeemi ja jos siitä ei ole apua niin kannattaa kysäistä palveluntarjoojan puolelta että mille linja sieltä näyttää mittauksilla :)

 

@Tanja76 tervetuloa OmaYhteisöön! :) Kannattaa alkuun kokeilla täältä modeemin resetointi, digiboksin sisäisen muistin alustus ja lopuksi boksin tehdasasetusten palautus