Skip to main content
Vastattu

oliko Viaplayn tekstari aprillipila vai mikä?

  • 6. huhtikuuta 2021
  • 3 kommenttia
  • 239 katselukerrat

Tuli tekstari elisalta  huipputarjous elisa viihde viaplay 1/kk vain 3€ hyödynnä etu jakatso pääsiäisenä.

tilasin ja sain vastauksen tilausvahvistus ja ohjeet lähetetään sähköpostiisi kahden päivän kuluessa, tähän päivään mennessä ei sitä vahvistusta ole kuulunut ei näkynyt oliko huijaus mitäpä vastaa Elisa .

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Kales kirjoitti:

Tuli tekstari elisalta  huipputarjous elisa viihde viaplay 1/kk vain 3€ hyödynnä etu jakatso pääsiäisenä.

tilasin ja sain vastauksen tilausvahvistus ja ohjeet lähetetään sähköpostiisi kahden päivän kuluessa, tähän päivään mennessä ei sitä vahvistusta ole kuulunut ei näkynyt oliko huijaus mitäpä vastaa Elisa .

Moi @Kales ! Kyseessä ei ole aprillipila vaan saat Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun tosiaan katseltavaksi tekstarin kertomaan 3€/kk/1kk hintaan. :blush:  Nyt kuitenkin kuulostaa ettei tekstarin etu osannut aktivoitua.

Tästä on muutamia ilmoituksia tullut niin siihen ollaan väsäämässä laajempaa korjausta jonka valmistuttua etuhintainen sopimus avautuu. 🙂 Viihde Viaplay voidaan kuitenkin ottaa käyttöön heti tuohon etuhintaan asiakaspalveluun huikkaamalla: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1267 kommenttia
  • Vastaus
  • 6. huhtikuuta 2021
Kales kirjoitti:

Tuli tekstari elisalta  huipputarjous elisa viihde viaplay 1/kk vain 3€ hyödynnä etu jakatso pääsiäisenä.

tilasin ja sain vastauksen tilausvahvistus ja ohjeet lähetetään sähköpostiisi kahden päivän kuluessa, tähän päivään mennessä ei sitä vahvistusta ole kuulunut ei näkynyt oliko huijaus mitäpä vastaa Elisa .

Moi @Kales ! Kyseessä ei ole aprillipila vaan saat Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun tosiaan katseltavaksi tekstarin kertomaan 3€/kk/1kk hintaan. :blush:  Nyt kuitenkin kuulostaa ettei tekstarin etu osannut aktivoitua.

Tästä on muutamia ilmoituksia tullut niin siihen ollaan väsäämässä laajempaa korjausta jonka valmistuttua etuhintainen sopimus avautuu. 🙂 Viihde Viaplay voidaan kuitenkin ottaa käyttöön heti tuohon etuhintaan asiakaspalveluun huikkaamalla: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 12. huhtikuuta 2021
MiikaMoi kirjoitti:
Kales kirjoitti:

Tuli tekstari elisalta  huipputarjous elisa viihde viaplay 1/kk vain 3€ hyödynnä etu jakatso pääsiäisenä.

tilasin ja sain vastauksen tilausvahvistus ja ohjeet lähetetään sähköpostiisi kahden päivän kuluessa, tähän päivään mennessä ei sitä vahvistusta ole kuulunut ei näkynyt oliko huijaus mitäpä vastaa Elisa .

Moi @Kales ! Kyseessä ei ole aprillipila vaan saat Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelun tosiaan katseltavaksi tekstarin kertomaan 3€/kk/1kk hintaan. :blush:  Nyt kuitenkin kuulostaa ettei tekstarin etu osannut aktivoitua.

Tästä on muutamia ilmoituksia tullut niin siihen ollaan väsäämässä laajempaa korjausta jonka valmistuttua etuhintainen sopimus avautuu. 🙂 Viihde Viaplay voidaan kuitenkin ottaa käyttöön heti tuohon etuhintaan asiakaspalveluun huikkaamalla: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Milloin tämä laajempi korjaus valmistuu? Keskustelin äsken botin kanssa, mutta eihän se ymmärtänyt asiaa. Olisiko syytä opettaa botti vastaamaan tälläisiin useita tilaajia koskeviin kysymyksiin tai vaikka tiedotteisiin laittaa tästä viesti ettei jokaisen tarvitse erikseen kysellä ja ihmetellä. :rolling_eyes:


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1267 kommenttia
  • 13. huhtikuuta 2021
Amie kirjoitti:

Milloin tämä laajempi korjaus valmistuu? Keskustelin äsken botin kanssa, mutta eihän se ymmärtänyt asiaa. Olisiko syytä opettaa botti vastaamaan tälläisiin useita tilaajia koskeviin kysymyksiin tai vaikka tiedotteisiin laittaa tästä viesti ettei jokaisen tarvitse erikseen kysellä ja ihmetellä. :rolling_eyes:

Minulla ei ole valitettavasti ole tarkempaa aikataulua tiedossa tuon korjauksen osalta. :disappointed_relieved:  Jos etu on jäänyt käyttämättä ja katselu muuttunut odotteluksi, niin kyseisen tarjouksen pitäisi saada manuaalisesti käyttöön olemalla meidän asiakaspalveluun yhteydessä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/