Vastattu

Viaplay aktivointi

  • 7 September 2020
  • 12 kommenttia
  • 1027 katselukerrat

Hei! Tein illalla digiboksiin resetointia ja Viaplayn heitti kirjautumisen ulos. Nyt en pääse sinne uudestaan. En ainakaan ole sähköpostissa nähnyt sitä kesällä tullutta uudelleen aktivointimailia roskapostissakaan. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 7 September 2020, 17:32

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @BenDilde ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Aktivointia ei tarvitse uusiksi tehdä vaan voit kirjautua sinne niillä tunnuksilla jotka olet sitä varten aiemmin luonut :) 

Tää nyt junnaa paikallaan aspan kanssa, tein uuden salasanan Viaplaylle ja sain kirjauduttua sisään Viihteen sovelluksessa, mutta edelleen ohjelmien kohdalla herjaa että ei kuulu tilaukseen vaikka mulla on paketit ja pelit ja pensselit että näkyy kaikki muut paitsi urheilu. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot sekä tuon nyt käytössä olevan tunnuksen sinne yksityisiin muistiinpanoihin niin vilastaan vähän tarkemmin tuota hommaa täältä käsin? 

Elisan asiakasnumero on xxx ja Viaplayn xxx ja Elisan tunnus minäolentunnus



EDIT // muokattu tunnistetiedot piiloon turvallisuussyistä -draakki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kiitos! Hmm :thinking:  täällä päässä näyttäisi nyt ainakin ensivilkaisulla olevan kaikki OK. Oliko siis niin, että Viaplayn sisällöt eivät näy Viihteen digiboksilla, eikä Viihteen mobiilisovelluksessa kummassakaan? :confused: Jos kurkkaat Viaplayn sovelluksen kautta, näkyykö sisällöt sitä kautta?

Nimenomaan Viaplayn sovelluksenkaan kautta ei näy

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Eli siis Viaplayn sisällöt eivät näy Viihteen digiboksilla, Viihteen mobiilisovelluksissa, tai Viaplayn oman sovelluksen kautta? :confused: Nyt on kyllä kinkkinen ongelma. Jos käyt Viaplayn sivuilla (tai sovelluksessa), näkyykö siellä että Viaplayn tilaus on aktiivinen Elisan kautta? Eli Viaplayn kautta Oma profiili > Tilin yhteenveto, siellä pitäisi lukea että onko sinulla mikä Viaplayn tilaus aktiivinen ja näkyykö se Viaplaylla että se on Elisan kautta :slight_smile:

Miten saan Viaplayn aktivoitua, kun en löydä koodin sisältävää sähköpostia

Miten saan Viaplayn aktivoitua, kun en löydä koodin sisältävää mailia?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Tommi56! Laittaisitko meille yksityisviestiä, niin hoidetaan asia kuntoon. :slight_smile:

Juu, laitetaan van, vai miten tämä toimii?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kerkesitkin jo @Tommi56 laittaa meille yksityisviestiä niin jatketaan sitä kautta :blush: