Skip to main content
Vastattu

Viaplay ja Aition aktivointi

  • 17. heinäkuuta 2020
  • 3 kommenttia
  • 1170 katselukerrat

Pari kysymystä: Miksi tietokoneella jo kertaalleen aktivoitu Viaplay pitää aktivoida televisiossa joka kerta uudestaan, kun sen avaa “mene tietokoneella sivulle viaplay blää blää activate ja tee sama shaizze taas uudestaan” . Kun yritän aktivoida Aition niin se herjaa, että sähköposti on jo käytössä. Kenellä on minun työpostini käytössä? Toisen vaihtoehto on kirjautua olemassa olevana käyttäjänä, mutta silloin väittää, että salasana on väärä. Siis sama salasana, jolla kirjaudun Viaplayhin onnistuneesti tietokoneella. Televisioon on kytketty Nvidia Shield, jolla Viaplaytä katsotaan.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

marittaxxxxxx kirjoitti:

Shield toimii resetoinnin + salasanan uudelleen laittamisen jälkeen. Profiilista en löydä kohtaa s-postille, joten laitoin sen kohtaan yksityiset muistiinpanot + lisäsin asiakasnumeron sillle kuuluvaan kohtaan. Sen avulla pitäisi löytyä käytössäni oleva s-posti, jos et pääse yksityistä muistiinpanoa katsomaan.

Aivan. Hyvä, että Shieldiinkin löytyy noita palautustoimenpiteitä 😊 Tuolta löysinkin sähköpostisi ja siihen liittyvät asiakkuudet. Nappaisitko meille vielä yksityisviestiä , niin voisimme tuota sopimussolmua sutvia 🤔

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • 20. heinäkuuta 2020
marittaxxxxxx kirjoitti:

Pari kysymystä: Miksi tietokoneella jo kertaalleen aktivoitu Viaplay pitää aktivoida televisiossa joka kerta uudestaan, kun sen avaa “mene tietokoneella sivulle viaplay blää blää activate ja tee sama shaizze taas uudestaan” . Kun yritän aktivoida Aition niin se herjaa, että sähköposti on jo käytössä. Kenellä on minun työpostini käytössä? Toisen vaihtoehto on kirjautua olemassa olevana käyttäjänä, mutta silloin väittää, että salasana on väärä. Siis sama salasana, jolla kirjaudun Viaplayhin onnistuneesti tietokoneella. Televisioon on kytketty Nvidia Shield, jolla Viaplaytä katsotaan.

Moi @marittaxxxxxx ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🤗 Voin alkuun sanoa etten ole ekspertti noiden Nvidia Shieldien osalta, mutta katsastetaanhan tuota Viaplayn sekä Aition osuutta. Eikö tuo Viaplayn aloitussivu Shieldillä tarjoa mitään vaihtoehtoa “Minulla on jo tunnus” jossa voisi kirjautumistunnusten näpyttämisen sijasta päästä jollain aktivointikoodilla joka tulisi esim. puhelimen ja TV:n ruutuun näkyviin? Kannattaa myös testiksi kokeilla Viaplay tunnuksen salasanan vaihtoa jollain toisella laitteella jos sen jälkeen Nvidia Shieldkin päästäisi sillä sisään.

 

Aition osalta voisin tarkistaa, että onko tuolla sähköpostilla joskus tehty Viihde-tunnuksia esim. jotain ilmaista kokeilua varten tms. Lisäiletkö tuon sähköpostisi tuonne profiiliisi ?

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 20. heinäkuuta 2020

Shield toimii resetoinnin + salasanan uudelleen laittamisen jälkeen. Profiilista en löydä kohtaa s-postille, joten laitoin sen kohtaan yksityiset muistiinpanot + lisäsin asiakasnumeron sillle kuuluvaan kohtaan. Sen avulla pitäisi löytyä käytössäni oleva s-posti, jos et pääse yksityistä muistiinpanoa katsomaan.


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1279 kommenttia
  • Vastaus
  • 20. heinäkuuta 2020
marittaxxxxxx kirjoitti:

Shield toimii resetoinnin + salasanan uudelleen laittamisen jälkeen. Profiilista en löydä kohtaa s-postille, joten laitoin sen kohtaan yksityiset muistiinpanot + lisäsin asiakasnumeron sillle kuuluvaan kohtaan. Sen avulla pitäisi löytyä käytössäni oleva s-posti, jos et pääse yksityistä muistiinpanoa katsomaan.

Aivan. Hyvä, että Shieldiinkin löytyy noita palautustoimenpiteitä 😊 Tuolta löysinkin sähköpostisi ja siihen liittyvät asiakkuudet. Nappaisitko meille vielä yksityisviestiä , niin voisimme tuota sopimussolmua sutvia 🤔