Terve - Elisa Viihde Premiumissa YLE Areena pätkii koko ajan. Puolisen minuuttia toistaa, sitten alkaa se “ympyrä” pyöriä näyttäen prosentit.
Mikä neuvoksi?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister
Katso alkuperäinen viestiTerve - Elisa Viihde Premiumissa YLE Areena pätkii koko ajan. Puolisen minuuttia toistaa, sitten alkaa se “ympyrä” pyöriä näyttäen prosentit.
Mikä neuvoksi?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Terve - Elisa Viihde Premiumissa YLE Areena pätkii koko ajan. Puolisen minuuttia toistaa, sitten alkaa se “ympyrä” pyöriä näyttäen prosentit.
Mikä neuvoksi?
Terve!
Löytyykö sinulta muita ohjelmakirjastoja? Miten ne käyttäytyvät? Mistä digiboksi saa nettiyhteyden ja toimivatko esimerkiksi tallenteet normaalisti?
On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.
Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.
Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?
On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.
Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.
Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?
Jos netti toimii muuten moitteettomasti niin paras toimenpide on tuo manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille:
→ ruudulle ilmestyy päivitys käynnissä. Jos tämä ei korjaa ongelmaasi niin laita digiboksin pohjasta löytyvä sarjanumero profiiliin ja huutele
On minulla käytössä Aitio ja sitten perheen yhteisellä lisenssillä Viaplay, HBO ja Netflix ja ne toimivat suht normaalisti. Joskus tuota samaa vikaa kyllä ilmenee.
Nettiyhteys on kaapelilla reitittimeen ja netti toimii kyllä talossa moitteetta langattomasti muihin laitteisiin.
Mitä asetuksia minun siis pitäisi palauttaa/muuttaa?
Jos netti toimii muuten moitteettomasti niin paras toimenpide on tuo manuaalinen ohjelmistopäivitys digiboksille:
→ ruudulle ilmestyy päivitys käynnissä. Jos tämä ei korjaa ongelmaasi niin laita digiboksin pohjasta löytyvä sarjanumero profiiliin ja huutele
No minäpä kokeilen. Kiitos neuvoista!
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi