Skip to main content
Vastattu

Elisa päivitys kaapelitv-verkkoa 8.6. tänään


Forum|alt.badge.img+1

maksukanavat eivät tule näkyviin päivityksen jälkeen- antaa tilakoodiksi 6 (ei aktivoitu) ??

Tehdasasetusten haun jälkeen eivät maksukanavat näy vieläkään, tilakoodiksi muuttui 11. Mitä Elisa nyt tehdään ??

edit: on tämä outoa, nyt maksukanavista puuttuvat vielä kanavat VSport 264-267 !! Yksitellenkö nämä tulevat takaisin ?? Ja tilakoodi muuttui 6:ksi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi rte

Omassa tapauksessani järjestelmässä oli tapahtunut muutoksia, jotka eivät enää ilman yhteydenottoani olisi korjaamatta avannut maksukanavia. Kortin laitenumero puuttui kanavakonfiguraatioista.  Yllätys oli, kun Elisa Mix M vaati kaikki kuusi valinnaiskanavaa. Aiemmin olin valinnut vain kolme. Siihen oli pakko lisätä toiset kolme, pienempi lisäys ei ollut mahdollista. Vaihtoa saa tehdä vain kerran kuukaudessa. No nyt toimii kuten pitää, ähellyksen jälkeen. Näistä tiedoista voi olla apua muillekin.

 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Forum|alt.badge.img+3
  • Oppinut
  • 13 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021

Sama juttu täällä. Maksukanavat eivät aktivoidu vieläkään. Onko parasta peruuttaa tilaukset ja odotella parempia aikoja?


Forum|alt.badge.img+3
  • Oppinut
  • 13 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021

Sain soiton teknisestä asiakaspalvelusta ja järjestelmässä oli virhe tiedoissani. Nyt kaikki muut toimivat paitsi Stingray Classica. Sitä tutkitaan parhaillaan ja ilmoitetaan, kun asia on  kunnossa.
Hyvin hoidettu.


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1209 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021

Moi! Eilen 8.6. tosiaan tehtiin kaapeli-tv verkkopäivityksiä, jonka seurauksena osa kanavista vaihtoi kanavanippua. Valitettavasti tuo saattaa näkyä TV:n katsojalle niin, ettei jokin kanava näy hetkellisesti ollenkaan. Tämä korjautuu useimmiten kanavahaulla ja pienellä odottelulla. :slight_smile:  Oliko @Nellinea ongelma jo poistunut?


Forum|alt.badge.img+3
  • Oppinut
  • 13 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. kesäkuuta 2021

Omassa tapauksessani järjestelmässä oli tapahtunut muutoksia, jotka eivät enää ilman yhteydenottoani olisi korjaamatta avannut maksukanavia. Kortin laitenumero puuttui kanavakonfiguraatioista.  Yllätys oli, kun Elisa Mix M vaati kaikki kuusi valinnaiskanavaa. Aiemmin olin valinnut vain kolme. Siihen oli pakko lisätä toiset kolme, pienempi lisäys ei ollut mahdollista. Vaihtoa saa tehdä vain kerran kuukaudessa. No nyt toimii kuten pitää, ähellyksen jälkeen. Näistä tiedoista voi olla apua muillekin.

 

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021

ei ole ongelma poistunut, kanavapaketeista osa näkyy, osa ei näy (esim C-moresta puuttuu kanavia, samoin Viasat-paketista) ??

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021
rte kirjoitti:

Sain soiton teknisestä asiakaspalvelusta ja järjestelmässä oli virhe tiedoissani. Nyt kaikki muut toimivat paitsi Stingray Classica. Sitä tutkitaan parhaillaan ja ilmoitetaan, kun asia on  kunnossa.
Hyvin hoidettu.

kuinka osasivat soittaa sinulle ?


Forum|alt.badge.img+3
  • Oppinut
  • 13 kommenttia
  • 9. kesäkuuta 2021

OmaElisassa on yhteydenotto mahdollista soittopyyntönä. Se toimii aina. Soitonajan voi varata. Ajat vaihtelevat ruuhkan mukaan. Minulle tuli iltaa seuraavana aamuna.

 


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2021

Soittoajan pystyy varaamaan myös osoitteessa elisa.fi/soittoaika :slight_smile:  @Nellinea :n tapauksessa uskoisin, että soittopyyntö vikapuolellemme olisi paras tapa edetä ongelman selvityksessä!


Forum|alt.badge.img+2
  • Aktiivinen keskustelija
  • 51 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2021

Ihmettelin, kun joitakin kanavia ei pystynyt katsomaan, mutta ymmärsin ELISAn taas tehneen ‘taikojaan’, ja taas ilmoittamatta siitä mitään. Miksi tällaisista muutoksista ei tule mitään ilmoitusta? Puhelinliittymiä kyllä osaatte markkinoida teksitiviestillä, mutta tällaisen tiedon jakaminen ei vaan onnistu.

 

Muuten, HeroHD kanavan EPG ei näy vieläkään...


Forum|alt.badge.img+3
  • Oppinut
  • 13 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2021

Elisan kaapeli-TV-asiakkaana sain kyllä etukäteen sähköpostiviestin huoltotyöstä ja n. tunnin katkosta. Siinä oli lista kanavista, joihin asia saattaa vaikuttaa. kanavien uudelleenhaun piti korjata viat, mutta niin ei ihan kaikilla käynytkään. Ymmärsin aikaisemmissta kokemuksistani, että asiaan kannatti varautua vikatilanteissa ja hoitaa ne heti.
Seuraava suuri operaatio on elokuun lopussa. Koko kanavanumerointi uusitaan. Beware!


Forum|alt.badge.img+1
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 6 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2021
Keinotekoinen kirjoitti:

Soittoajan pystyy varaamaan myös osoitteessa elisa.fi/soittoaika :slight_smile:  @Nellinea :n tapauksessa uskoisin, että soittopyyntö vikapuolellemme olisi paras tapa edetä ongelman selvityksessä!

Kiitos, näin tehtiin ja nyt kaikki on kunnossa.