Elisa teki surkean diilin joka syrjii kaapeliTV asiakkaita

  • 9 lokakuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 671 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Eli kun tilaa Viasat kanavapaketin niin saa Viaplayn siihen mutta se koskee vain Elisa Viihteen asiakkaita eikä kaapeliTV:n kautta tilattuja kanavapaketteja. Tässä kyllä selkeästi syrjitään kaapeliTV:n asiakkaita.

Elisaa ei tietenkään hävetä tai aspa myönnä et teitte näin surkean diilin Viaplayn/Viasatin kanssa jonka idea on ilmeisesti ohjata asiakkait käyttää Elisa Viihde mikä on kyllä epätoivoista yritystä.

Miten ois takaisin neuvottelupöytään neuvottelee parempi diili et toi koskisi kaapeliTV:n asiakkait?

Ja aspa varmaa ignoraa tämänkin ketjun koska se o negatiivinen. Oon huomannu et aspa ignoraa näit negatiivisia kommentteja sekä ketjua niin se kertoo aspan asenteen että meissä ei ole mitään vikaa.

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Olen samaa mieltä, asiakkaat eivät ole tasa-arvoisia Elisalle.

KTV on muutenkin kallis palvelu ylläpitää Elisan palvelualueella, niin vielä edutkin Viihteen takana, joka sekin maksaa maltaita ja 4K-boksista kiskotaan €5 kk lisää. Täysin käsittämätöntä.

Minusta Elisan asenne on selvä, asiakas on pörssiyhtiölle puhtaasti lompakon takia, ei muuten. Mietinnässä ne ajat, kun oli Saunalahti-ajat, ja homma toimi inhimillisemmin...

Valitettavasti Elisan asenne kritiikkiä kohtaan, jota itsekin joskus esittänyt, on ollut täysin yliampuvaa. Tuntuu, että se oikein suututtaa Elisaa, kun heitä kritisoidaan vaikka kritiikistä pääsee eroonkin. Siitä pääsee eroon korjaamalla asiat, jotka kritiikkiä aiheuttavat.

Paljon on korjattavaa Elisan toiminnassa, mm. etuja kaikille, ei harvoille.

Palveluneuvojilta on turha odottaa myönnytystä, tai jonkinlaista anteeksipyynnön huminaa, kenen leipää syöt niin sen lauluja laulat... Tuskin toiminta muutu siitä edes ajan kanssa.

Täällä kritiikki koetaan mustamaalaamisena, omien havaintojen mukaan.

Nyt soi Asteroidz - The World Of Sound (Radio Edit).
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kiitos @Team_Finland palautteesta 🙂 Tarkoituksemme ei tietenkään ole syrjiä ketään, samasta aiheesta on palautetta tullut muualtakin ja toive on meillä asiakaspalvelussa kuultu ja välitetty eteenpäin! Toiveissa meilläkin on että tuo mahdollistettaisiin myös kaapelitelevision puolelle tilattuihin paketteihin, etenkin kun ne nykyään ovat lähempänä tuota Elisa Viihdettä kuin mitä olivat aiemmin. Valitettavasti en tiedä ratkaisun taustoja, mutta käsittääkseni tuo mahdollisuus kuitenkin on selvityksessä eli pidetään peukkuja että aukeaa käyttöön myös sulle 🙂

Molemmille: Kritiikkiä saa antaa ja se kuullaan kyllä aina. Mitään emme ala peittelemään täältä (poistamaan kommentteja tai muuta), mutta jokaiseen ketjuun ei myöskään ole tarkoituksenmukaista meidänkään vastailla, etenkin mikäli keskustelu itsessään on jo hyvin käynnissä. Luemme kyllä kommentit ja mikäli meillä on jotain annettavaa keskusteluun, vastailemme silloin toki 🙂 Ja @hpguru tarkennettakoon nyt vielä tähänkin keskusteluun, että kritiikki ei itsessään ole mustamaalaamista, sen kritiikin toistaminen joka yhteydessä ja jokaisessa ketjussa aiheesta riippumatta ja keskustelun sivuraiteittamalla on 🙂
Käyttäjätaso 5
@Patomiäs Helpompi ois ollu et oisitte laittanu sen diilin kuntoon heti yhdellä neuvottelulla eikä tehdä tuolleen et pitää vielä erikseen neuvotella. Toi on turhaa säätämistä josta Elisalle ei tuu muuta kun kuraa niskaan meiltä asiakkailta.

Muutkin opetaattorit on onnistunu siin yhel neuvottelulla mutta Elisa munasi.

@hpguru Näinhän se on. Toi mustamaalaus juttu on saman asia kuin et jutellaan asiallisesti maahanmuuton ongelmista niin se on vihapuhetta. Elisa ei reagoi mitenkään asiakkaiden kritiikkin vaikka se ois valtava. Pitäs alkaa painostamaan niin sit ehkä homma toimii.

Joskus syyskuun alkupuolella sain Elisalta meilin, jotta Viaplay tulee mun Viasat Viihde kaapeli-tv kanavapaketin kylkeen. Lupasivat lähettää viikkoa myöhemmin tarvittavan koodin/salasanan. Odottelen sitä yhä. Myöhemmin täältä Yhteisöstä on saanut käsityksen, ettei tuota Viaplayta oo tulossakaan. Miksei Elisa ole informoinut minua mitenkään tilanteen muuttumisesta? Eikö Elisan aspa tiedä mitä soppareita toisaalla firmassa tehdään.

Käyttäjätaso 3

Moikka @taurusx 

Kuten jo tuossa ylempänä on todettu, että asia on selvityksessä tuon Kaapeli-tv:n osalta.

Pahoittelut, ettei aiemmin ole asia käynyt ilmi. Ja Viaplayn tulo on meille ollut uusi juttu jonka vuoksi kaikilla on opettelua sen kanssa, että mitä kaikkea se sisältääkään :) 

Osallistu keskusteluun