Skip to main content
Vastattu

Monta viihdettä

  • 18. heinäkuuta 2022
  • 5 kommenttia
  • 228 katselukerrat

Kesällä ilmoitettiin Elisalta että vanha digiboksi tulee vaihtaa Premiumiin. No sit hokasivat että emännällä on myös tv. Sanoivat, että jos en hänelle ota toista Elisa viihdettä ja kaapelimodeemia, maksaa minun Premium 250 €. Ennen vaimolla oli kaapelitv. Siitä sanottiin, että sen palvelu loppuu myös. Kuitenkin kaapelimodeemi on kaapelissa. En huomannutkaan että vielä saivat sitoutumaan kolmeksi vuodeksi, harmittaa kun ollaan vanhoja eikä hoksata näitä myyntikikkoja. Uusi lasku tuli melkein kaksinkertaisena. -seppo

 

EDIT: sensuroitu tuhma sana pois -Lautturi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Roosteri

Otin yhteyttä Elisaan. Sieltä kommentoitiin vain, että etämyynnin perumisaika on 4 viikkoa, eikä todellakaan olisi tarvinnut toista Elisa Viihdettä. Kärvistelen siis kaksi vuotta maksamalla n. 450 €..

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

  • 4729 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2022

Kannattaa ehkä vähän selvitellä tuota juttua.

Jotenkin tuntuu hiukan sekavalta, näin mitään tietämättömänä.

Laita asian tiimoilta yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle.

Lisää asiakasnumerosi Omaan profiiliisi, jos ei ole.

Oma profiili/Asetukset, tai

Muokkaa profiilia/Asetukset

 


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 18. heinäkuuta 2022

Tätä tapahtuu ihan liian usein Elisan toimesta. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä pakottaa vaihtamaan premiumiin, ja miksi toinen televisio vaikuttaa sinun premiumisi hintaan.

Ota ihmeessä yhteyttä Elisaan, joku tuttu mukaan joka enemmän ymmärtää asioista, niin on helpompi keskustella.


Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietäjä
  • 283 kommenttia
  • 19. heinäkuuta 2022

Suomalaisuudesta mitään hyötyä siinä kohtaa jos asiakasta vaan kusetetaan.

Itselle ihan sama minkä maalainen yritys on kunhan saan liittymäni halvalla. Elisa ei ainakaan näitä lukiessa paranna asemaansa yhtään. 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 2 kommenttia
  • Vastaus
  • 19. heinäkuuta 2022

Otin yhteyttä Elisaan. Sieltä kommentoitiin vain, että etämyynnin perumisaika on 4 viikkoa, eikä todellakaan olisi tarvinnut toista Elisa Viihdettä. Kärvistelen siis kaksi vuotta maksamalla n. 450 €..


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2124 kommenttia
  • 19. heinäkuuta 2022
Roosteri kirjoitti:

Otin yhteyttä Elisaan. Sieltä kommentoitiin vain, että etämyynnin perumisaika on 4 viikkoa, eikä todellakaan olisi tarvinnut toista Elisa Viihdettä. Kärvistelen siis kaksi vuotta maksamalla n. 450 €..

Tee rikosilmoitus, Elisalla on nauhalla kyllä keskustelut.