Arris TG2492-modemi ei yhdisty nettiverkkoon
Minulle tuli Arris TG2492-modemi noin kuukausi sitten. Yritin asentaa sen entisen Viihde-modemin tilalle, mutta se ei yhdistynyt verkkoon, vaikka jätin sen vilkuttelemaan yöksi.
Modemin US/DS-valo jää vilkkumaan, mutta ONLINE ei syty koskaan. Läppärini yhdistyy modemiin, mutta verkkoa ei (tietenkään) löydy. Laitoin vanhan modemin takaisin käyttöön ja kiireiltäni jätin modemin ongelmat sikseen, kunnes eilen laitoin sen taas kiinni seinään, siis TV-kaapelin pistokkeeseen sillä T-kappaleella.
Onko jotakin tehtävissä, vai palautanko modemin ja minne?
Heikki Makkonen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru
Arris on todella laadukas kaapelimodeemi. Vian rajaamiseksi:
Toimiiko aiempi modeemi verkossa? Jos toimii, niin uusi ei ole kirjattu verkkoon Elisan toimesta, eli se vaatii modeemin CMACin ilmoittamisen Elisalle. Tämän jälkeen kaapelimodeemi yhdistää nettiin 2 min 22 sek - mistä tiedän? Koska minulla on täysin sama modeemi yli 8 kk.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Mikäli modeemi on kirjattu Elisan verkkoon eikä siltikään nouse verkkoon:
- Kokeile eri rasiassa, tarvittaessa suoraan adapterilla esim. Vivanco N - Coaxial N F-liitin.
- Soita vikailmoituksiin, numero linkistä, sillä linjan asetuksissa voi olla vikaa.
Nyt soi Da Tweekaz - #Tweekay16 (Original Mix).
Hyvää päivän jatkoa!
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi