Vastattu

arris tg2492s ei yhdistä

  • 3 marraskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 215 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia

Tässä nytten kahden päivän aikana en ole saanut nettiä toimimaan ollenkaan, US/DS vilkkuu muttei yhdistä onlineen.

Olen resotoinut sammuttanut ja antanut olla kiinni jonkun aikaa, laskut maksettu häiriökartassa ei näy minun alueellani mitään poikkeavaa.

Löytyykö joku viisaampi minua auttamaan tässä?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 3 marraskuu 2019, 19:02

Hei. Hyvää iltaa.

Näin viikonloppu paketoitiin ja sinulla vieläkin netti vilkkuu?! On kurjaa! Olet voitavasi tehnyt, eli sammuttamista, resetoimista, odottamista. Suosittelen vielä kaapelimodeemin liittämistä toisesta antennirasiasta (jos mahdollista). Jos mahdollista, kokeile ilman T-haaroitinta tai sen kanssa. Ilman T-haaroitinta tarvitset adapterin, löytyy ainakin Hong Kongista tms.

Minulla kaapelimodeemi on liitettynä näin ilman “turhaa splitteriä välissä”:

Tämä tapa voi olla paras tapa sellaiselle, jolla ei ole TV:tä

Loppupeleissä minuakin paremmat asiantuntijat istuvat Elisan vikapalvelussa 24/7, heillä on työkalut parempaan auttamiseen. Näkevät esim. miksi modeemi ei nouse linjalle ja samat henkilöt voivat muuttaa sen suunnan, jolla modeemisi toimii Elisan kaapeliverkossa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Soita heti, 24/7 vikapalvelu, ja saa vikaan selvyys. Näin voit lopettaa modeemidiskon, jossa UL ja DS vilkkuvat tuntikaupalla putkeen. Modeemin ei pitäisi koskaan yhdistyä yli 2 min 20 sek.

Nyt soi Kodex feat. Ellie - Time Of Our Lives (Original Mix).

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää iltaa.

Näin viikonloppu paketoitiin ja sinulla vieläkin netti vilkkuu?! On kurjaa! Olet voitavasi tehnyt, eli sammuttamista, resetoimista, odottamista. Suosittelen vielä kaapelimodeemin liittämistä toisesta antennirasiasta (jos mahdollista). Jos mahdollista, kokeile ilman T-haaroitinta tai sen kanssa. Ilman T-haaroitinta tarvitset adapterin, löytyy ainakin Hong Kongista tms.

Minulla kaapelimodeemi on liitettynä näin ilman “turhaa splitteriä välissä”:

Tämä tapa voi olla paras tapa sellaiselle, jolla ei ole TV:tä

Loppupeleissä minuakin paremmat asiantuntijat istuvat Elisan vikapalvelussa 24/7, heillä on työkalut parempaan auttamiseen. Näkevät esim. miksi modeemi ei nouse linjalle ja samat henkilöt voivat muuttaa sen suunnan, jolla modeemisi toimii Elisan kaapeliverkossa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Soita heti, 24/7 vikapalvelu, ja saa vikaan selvyys. Näin voit lopettaa modeemidiskon, jossa UL ja DS vilkkuvat tuntikaupalla putkeen. Modeemin ei pitäisi koskaan yhdistyä yli 2 min 20 sek.

Nyt soi Kodex feat. Ellie - Time Of Our Lives (Original Mix).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Näin voit lopettaa modeemidiskon, jossa UL ja DS vilkkuvat tuntikaupalla putkeen. Modeemin ei pitäisi koskaan yhdistyä yli 2 min 20 sek.

3h on se maksimi minkä sisään modeemin tulee yhdistyä, jos tuossa ajassa ei oo noussu linjoille niin sitten on vikaa :) Ja vaikkakin nykyset modeemit onkin huomattavasti nopeampia löytämään linjat, voi vähänkin vanhemmilla kaapelimodeemeilla (esim. Pace C2300 ja Bewan C5200) mennä helposti 15min vaikka kuinka olis linjat kunnossa ennen kuin mitään eloa saa. Tämä vain siis tarkennuksena tuohon :) 

Osallistu keskusteluun