Skip to main content
Vastattu

Cisco EPC3928


Onko tosiaan niin, että tämä laite ei enää toimi Elisan verkossa? Laite ei vaikuta toimivan vaikka eilen toimi vielä moitteetta, enkä ole itse saanut tästä mitään ilmoitusta.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

4 kommenttia

sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10110 kommenttia
  • Vastaus
  • 11. heinäkuuta 2024

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.


Forum|alt.badge.img+15
  • Älykkö
  • 1351 kommenttia
  • 12. heinäkuuta 2024

Täytyy kyllä sanoa, että Elisa oli todella aktiivinen tiedottamisen suhteen tämän asian tiimoilta. Tuli kaksi kirjettä, yksi puhelinsoitto ja useita tekstiviestejä. Ei todellakaan jäänyt epäselväksi että tietyt kaapelimodeemit lakkaa toimimasta.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 12. heinäkuuta 2024
sakarialanne kirjoitti:

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Sopimukseni on melko uusi ja modeemia en Elisalta ole ostanut, siinä ehkä syy.

Piti kyllä hetki kaivaa tuota tiedotetta nettisivuilta itsekin, löytyi kuitenkin lopulta


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10110 kommenttia
  • 12. heinäkuuta 2024
hoopee6 kirjoitti:
sakarialanne kirjoitti:

Näin se on, ei toimi enää.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laitteet/vanha-kaapelimodeemi/

En osaa sanoa, miksi sinulle asti ei ole tullut tietoa laitteen uusimistarpeesta. Tiedotusta on tehty erittäin aktiivisesti pitkin kevättä ja alkukesää.

Sopimukseni on melko uusi ja modeemia en Elisalta ole ostanut, siinä ehkä syy.

Piti kyllä hetki kaivaa tuota tiedotetta nettisivuilta itsekin, löytyi kuitenkin lopulta

Tässä se syy varmaankin on, ettet ole saanut henkilökohtaista tiedotetta.