Skip to main content
Vastattu

E-lasku lakkasi toimimasta S-pankissa

  • 25 January 2024
  • 3 kommenttia
  • 159 katselukerrat

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi EevaSofia

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1886 kommenttia
  • 26. tammikuuta 2024
EevaSofia kirjoitti:

Minulla on jo pitkään ollut e-laskusopimus Elisan laskuille S-pankissa. Nyt sainkin yllätyksekseni Elisalta (maksullisen) paperilaskun, vaikka verkkopankissa näkyy edelleen e-laskusopimus, jossa viitenumero ja asiakasnumero ovat samat kuin saamassani paperilaskussa.

Olenko ainoa, jolla vuoden vaihduttua on ilmennyt tällainen ongelma?

Hmm oletko kysynyt pankista asiasta? E-laskusopimus kun on asiakkaan ja pankin välinen sopimus.


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • Vastaus
  • 26. tammikuuta 2024

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+14
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1886 kommenttia
  • 26. tammikuuta 2024
EevaSofia kirjoitti:

Nyt sainkin avun Elisan chatista. Virhe oli Elisan päässä; he hyvittävät paperilaskun hinnan seuraavassa laskussa.

Kiva kuulla, että asia ratkesi. 😊


Osallistu keskusteluun