Skip to main content
Vastattu

Tuplalaskutus?

  • 29. maaliskuuta 2025
  • 1 kommentti
  • 52 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 7 kommenttia

Liittymä vaihtui kiinteästä mobiiliksi. Huomasin juuri että suoraveloituksessa on laskutettu sekä kiinteä laajakaista + elisa viihde, että uusi mobiililaajakaista + elisa viihde. Pitäisi olla pelkästään yksi liittymä ja yksi elisa viihde. 

Minulla on elisalla kaksi eri tunnusta vaikka on yksi talous. Kun yritin peruuttaa kuukaudeksi lahjaksi saatua ruutu+ ja viaplayta niin ne olivatkin toisen tunnuksen alla missä elisa viihde oli. Ei meinannut löytyä millään. Kuukauden ilmaisen tietoturvan peruutuksen kanssa  ei käynyt myöskään hyvin. Siinä on 30 pv irtisanomisaika mitä ei mainittu. Eli se olisi pitänyt peruuttaa heti kun sen otti lahjana vastaan koska en edes ottanut käyttöön sitä kun en tarvinnutkaan. 
 

Onkohan tässä käynyt näiden kahden tunnuksen takia iso ja kallis virhe? Ne ovat muuten samat mutta toisessa on 1 lopussa. Mitä tehdään? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

1 kommentti

  • 4661 kommenttia
  • Vastaus
  • 29. maaliskuuta 2025

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Asiakaspalvelu/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus