Sain huhtikuussa sekä sähköpostin että tekstiviestin, jossa tarjottiin valokuituliittymän avausta ilmaiseksi. Tilasin liittymän, mutta puhelimessa sanottiin, että tarjous ei ole meille voimassa. Huhtikuun lopussa puhelinmyyjä soitti ja tarjosi valokuituliittymän avausta ilmaiseksi. Tilasin tuon puhelimessa, mutta tilausvahvistusta ei koskaan lähetetty, koska kuulema tälläkään kertaa tarjous ei ollut meille voimassa. Lupasivat vielä palata asiaan, kun kysyin mihin asiasta voi reklamoida, mutta pariin viikkoon ei ole puhelua kuulunut. Eikö puhelimessa tehty kauppa sido myyjää? Mihin voin tehdä virallisen reklamaation asiasta? -Todella pettynyt asiakas-
Valokuituliittymä myytiin puhelimessa virheellisesti
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne
Onpa harmillista. Suosittelen olemaan yhteydessä pientalokuitujen asiakaspalveluumme. Voin luvata, että ongelma selviää.

Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi