Skip to main content
Vastattu

Julkinen IP ei toimi

  • 18. helmikuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 562 katselukerrat

Hei. 

Tilasin eilen maksuttoman julkisen IP:n ja vaihdoin reitittimen APN profiiliksi internet4 ja käynnistin sen uudelleen, mutta reitittimen WAN IP ja minun julkinen IP eivät ole vieläkään samat. 

Olin äskettäin asiakaspalvelu chatissa, mutta sieltä ei paljon apua tullut. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka!

 

Olitkin lisännyt asiakasnumeron profiiliisi niin pääsin hieman käpistelemään liittymää. Käynnistä reititin uudestaan ja testaa toimisiko julkinen IP nyt 😎

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • Vastaus
  • 18. helmikuuta 2022

Moikka!

 

Olitkin lisännyt asiakasnumeron profiiliisi niin pääsin hieman käpistelemään liittymää. Käynnistä reititin uudestaan ja testaa toimisiko julkinen IP nyt 😎


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 18. helmikuuta 2022
Lautturi kirjoitti:

Moikka!

 

Olitkin lisännyt asiakasnumeron profiiliisi niin pääsin hieman käpistelemään liittymää. Käynnistä reititin uudestaan ja testaa toimisiko julkinen IP nyt 😎

Moi. 

Nyt ovat IP-osoitteet samat. Kiitos paljon!