Liittymä on Vihdissä ja käytössä Huawei 715 modeemi, carrier aggregation, katolla olevat tupla suunta-antennit suunnattuna Nurmijärven Nummenpäässä olevaan mastoon. Haasteellisesta sijainnista johtuen käytössä on siis vain tämä yksi masto. Olen useasti ollut puhelimitse yhteydessä tekniseen tukeen ko. mastossa ilmenneiden ongelmien takia. Aina välillä tekninen tukikin on havainnut ongelman ko, mastossa ja joskus jopa buutannut ko. maston, mikä sitten on auttanutkin joksikin aikaa. Viimeksi soittaessani ei mastosta tällä kertaa tuen mukaan löytynyt teknistä ongelmaa. Tekninen tuki kertoi vain, että ko. masto on kovin kuormittunut ja antoi ymmärtää, että tilannetta ei aiota korjata. Nyt tilanne on vain pahentunut ja nopeuden tippuminen on lähes ”säännöllistä”, mikä haittaa jo etätyöskentelyä puhumattakaan pelaamisesta tai Elisa Viihde Premium käytössä olevasta digiboksista, jonka hankin HD Tv lähetyksien katsomiseen. Tekniseen tukeen en viitsisi enää soittaa, koska on niin turhauttavaa roikkua kymmeniä minuutteja linjalla ennen, kuin pääsee keskustelemaan kenenkään kanssa. Myöskään viimeksi saamani kommentit kuormitustilanteesta eivät tunnu kovin kannustavilta uuteen yhteydenottoon. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jm82
Katso alkuperäinen viesti