Portinohjaus ei oikein toimi. Käytössä Elisan Yritysdata 5G ja kiinteä osoite-palvelu ostettu. Reitittimenä toimii Nokian FastMile 5G -reititin. APN-asetusten vaihtamisen jälkeen laitteen WAN IP kenttään ilmestyi muotoa 80.xxx.xxx.xxx oleva osoite. Testasin kuunnella portteja koneelta, jolle olin portteja ohjannut, tilassa, jossa kaikki palomuurit olivat koneelta sammutettuja. Myös reitittimen suojaukset olivat nollissa tällöin. Kenties huomioitavaa on, että alueellani ei ole vielä 5G-verkkoa, joten Nokian laite käyttää LTE-verkkoa toistaiseksi. Portit, joita testailin olivat alueelta 40000-50000. Kaikki mahdolliset vinkit olisivat tervetulleita.
Porttiohjauksessa ongelmia
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
Portinohjaus ei oikein toimi. Käytössä Elisan Yritysdata 5G ja kiinteä osoite-palvelu ostettu. Reitittimenä toimii Nokian FastMile 5G -reititin. APN-asetusten vaihtamisen jälkeen laitteen WAN IP kenttään ilmestyi muotoa 80.xxx.xxx.xxx oleva osoite. Testasin kuunnella portteja koneelta, jolle olin portteja ohjannut, tilassa, jossa kaikki palomuurit olivat koneelta sammutettuja. Myös reitittimen suojaukset olivat nollissa tällöin. Kenties huomioitavaa on, että alueellani ei ole vielä 5G-verkkoa, joten Nokian laite käyttää LTE-verkkoa toistaiseksi. Portit, joita testailin olivat alueelta 40000-50000. Kaikki mahdolliset vinkit olisivat tervetulleita.
Moi
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi