Vastattu

Asiakaspalvelun palautekyselyt

  • 9 June 2020
  • 1 kommentti
  • 1019 katselukerrat

Olen tässä joutunut muutaman kerran soittelemaan Elisaan ja käymään myymälässä liittymäasioissa ja perään on aina tärähtänyt viesti ja kysely kuinka asiointi sujui. Tänään olin Vielä kerran yhdestä epäselvästä asiasta puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun ja toisessa päässä oli todella ärsyttävä ja ylimielinen henkilö taisi olla Päivi nimeltään. Ei selvittänyt mieltäni askarruttava asiaa, mutta pakonomaisesti yritti myydä lisäpalveluja. Oli pakko katkaista puhelu aika tylysti. Mutta eipä tullut kyselyä palvelusta perään niinkuin yleensä 😏.

Näinhän sitä pidetään julkaistavat tulokset Loistavina, näinkö toimii Elisa? Saako toisessa päässä ollut henkilö itse päättää lähteekö kysely vai ei? 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 9 June 2020, 18:47

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @TintsuS ja tervetuloa OmaYhteisöön! :blush:

Hmm, kurja kuulla ettei palvelu mitä olit saanut ollut nyt ihan timanttista :disappointed_relieved:  anteeksi omasta puolestani, tottakai asiakkaan asia tulisi aina ensisijaisesti hoitaa kuntoon. Jos haluat, voit lisätä asiakasnumerosi profiiliisi ja voimme välittää tästä palautteen eteenpäin. 

Sitä en osaa sanoa miksei palautekysely tullut sinulle -- se lähtee automaatiolla, eli mitään ‘’lähetä palaute’’ painiketta meillä ei ole. Lähes kaikista yhteydenotoista pitäisi kyllä lähteä palautekysely, on joitain yhteydenottosyitä mitkä vaikuttavat siihen lähteekö palaute vai ei (jos esim. on varattu soittopyyntö, silloin ei välttämättä muistaakseni lähde palautekyselyä siitä ensimmäisestä puhelusta missä se varataan), mutta olen itsekin henkilökohtaisesti nähnyt ja käsitellyt kyllä paljon palautteita mitkä eivät ole pelkkiä ruusuja vaan kyllä niitä risuja ja rakentavaa palautetta tulee meille myös ihan säännöllisesti, kun ei kukaan meistä tietty täydellinen ole. :sweat_smile:  Kaikki palautehan on meille hirveän arvokasta jotta voimme kehittyä ja parantaa. :thumbsup_tone2:  Joskus on itsellenikin tullut vastaan että jos olen asiakasta tavoitellut uudestaan ja sattunut samalla kysymään että tuliko palautekysely jo, niin välillä on tullut ja välillä ei, virheetön sekään järjestelmä ei siis ole vaan viestit voi välillä jäädä sille tielleen. :thinking: