Havaitsin, että minulla oli Elisan mobiililiittymä, josta ei ollut liikkunut dataa tavuakaan. En tiedä,miksi minulla oli tämä liittymä (minulla on neljä liittymää Elisalle plus laajakaista ja reititin.).
Nyt haluaisin tietää,kuinka kauan olen syytänyt turhaan rahaa Elisalle,mutta en löydä mitään kanavaa kuin tämän sitä kysyäkseni. Lakkautin liittymän liikkeessä, eikä siellä osattu sanoa,kuinka kauan olin maksanut tyhjästä. Ei ole aikaa chattailla, sähköpostiosoitetta Elisalle ei ole enkä ole Facebookissa enkä muuallakaan somessa, jotka näkyvät olevan yhteydenottomuotojanne. Myöskään puheluihin ei ole aikaa, virhe ei ole minun. En löytänyt yhteydenottolomaketta ellei tämä sitten ole se.
Olisiko liittymä jäänyt päälle, kun vaihdoin tyttäreni liittymän dna:lle? Onko sellainen mahdollista? Luuli,että automaattisesti liittymä lakkautuu kun se vaihdetaan. Vai olisiko minun pitänyt lakkauttaa se.
Voitteko selittää?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
Sofia Wise kirjoitti:
Havaitsin, että minulla oli Elisan mobiililiittymä, josta ei ollut liikkunut dataa tavuakaan. En tiedä,miksi minulla oli tämä liittymä (minulla on neljä liittymää Elisalle plus laajakaista ja reititin.).
Nyt haluaisin tietää,kuinka kauan olen syytänyt turhaan rahaa Elisalle,mutta en löydä mitään kanavaa kuin tämän sitä kysyäkseni. Lakkautin liittymän liikkeessä, eikä siellä osattu sanoa,kuinka kauan olin maksanut tyhjästä. Ei ole aikaa chattailla, sähköpostiosoitetta Elisalle ei ole enkä ole Facebookissa enkä muuallakaan somessa, jotka näkyvät olevan yhteydenottomuotojanne. Myöskään puheluihin ei ole aikaa, virhe ei ole minun. En löytänyt yhteydenottolomaketta ellei tämä sitten ole se.
Olisiko liittymä jäänyt päälle, kun vaihdoin tyttäreni liittymän dna:lle? Onko sellainen mahdollista? Luuli,että automaattisesti liittymä lakkautuu kun se vaihdetaan. Vai olisiko minun pitänyt lakkauttaa se.
Voitteko selittää?
Hei @Sofia Wise ja tervetuloa OmaYhteisöön! Kuulostaapa kummalliselta ja kyllähän tästä ylimääräisestä liittymästä on selvyys saatava. Voidaan tottakai tilannetta katsoa noiden sopimusten ja laskujen osalta tarkemmin, mutta valitettavasti sitä ei voida tässä julkipuolella tehdä. Asiaa voi sähköpostitse hoitaa tällä yhteydenottolomakkeella: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/ tai vaihtoehtoisesti voidaan asiaa katsoa OmaYhteisön yksityisviesteissä. 👍
Havaitsin, että minulla oli Elisan mobiililiittymä, josta ei ollut liikkunut dataa tavuakaan. En tiedä,miksi minulla oli tämä liittymä (minulla on neljä liittymää Elisalle plus laajakaista ja reititin.).
Nyt haluaisin tietää,kuinka kauan olen syytänyt turhaan rahaa Elisalle,mutta en löydä mitään kanavaa kuin tämän sitä kysyäkseni. Lakkautin liittymän liikkeessä, eikä siellä osattu sanoa,kuinka kauan olin maksanut tyhjästä. Ei ole aikaa chattailla, sähköpostiosoitetta Elisalle ei ole enkä ole Facebookissa enkä muuallakaan somessa, jotka näkyvät olevan yhteydenottomuotojanne. Myöskään puheluihin ei ole aikaa, virhe ei ole minun. En löytänyt yhteydenottolomaketta ellei tämä sitten ole se.
Olisiko liittymä jäänyt päälle, kun vaihdoin tyttäreni liittymän dna:lle? Onko sellainen mahdollista? Luuli,että automaattisesti liittymä lakkautuu kun se vaihdetaan. Vai olisiko minun pitänyt lakkauttaa se.
Voitteko selittää?
Hei @Sofia Wise ja tervetuloa OmaYhteisöön! Kuulostaapa kummalliselta ja kyllähän tästä ylimääräisestä liittymästä on selvyys saatava. Voidaan tottakai tilannetta katsoa noiden sopimusten ja laskujen osalta tarkemmin, mutta valitettavasti sitä ei voida tässä julkipuolella tehdä. Asiaa voi sähköpostitse hoitaa tällä yhteydenottolomakkeella: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/ tai vaihtoehtoisesti voidaan asiaa katsoa OmaYhteisön yksityisviesteissä. 👍
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.