Sain puhelun ollessani Singaporessa ja en odottanut Fonecta Callerin tarkistusta nähdäkseni että soitto tuli Elisalta. Joku nettiliittymän myyjähän siellä oli.
Normipäivä, kerroin olevani ulkomailla ja etten ala maksamaan hänen kanssaan puhumisesta. No myyjähän aloitti valehtelun heti ja väitti ettei vastaanottaminen maksa mitään. 53 senttiä puhelinlaskussani väittää muuta. Sanoin että puhuu puppua ja suljin luurin.
Mutta eihän se puppu tähän loppunut. Neljänä peräkkäisenä päivänä sain uusia soittoja Elisan eri numeroista. Ilmoitin ne kaikki Samsungin käyttämän palveluntarjoajan listalle spämminä, kun ei riitä aivot Elisan myyjillä etten maksa heidän soittojen kuuntelemisesta. Elisan omilta sivuilta ei voi myöskään puhelinsoittoja estellä vaikka muita tapoja kontaktoida voikin estää.
Miksi tilaisin mitään yritykseltä joka aloittaa asiakkaalle valehtelemisella ja jatkaa spämmäystä eri numeroista, jolloin MINÄ jouduin laittamaan luurini äänettömälle? Oliko tämä Elisan maailmanluokan palvelua jolla pidetään huoli ettei jatkossakaan kiinnosta tilaa mitään valehtelevalta yritykseltä.
Tähän liittyen, minulle yritettiin jo puoli vuotta sitten myydä nettiyhteyttä Elisalta ja jo silloin todettiin ettei 100 megaista yhteyttä voida toimittaa, joten miten tämä tilanne olisi muuttunut? Taloyhtiössä ei ole vedetty kuituja tai ethernettiä asuntoihin. Mitään ei siis kirjata ylös ja häirintä jatkuu. Ala-arvoista toimintaa Elisan kaltaiselta yritykseltä.
Katsoin tänään puhelinliittymien hintoja melkein laitoin kyselyä tarjouksesta sisään, kunnes muistin häirinnän lomallani. Enpä taida tarvita palvelujanne jatkossakaan kun ei edes osata myyjiä ohjeistaa kunnolla.
EDIT: Korjattu kirosanat pois -Lautturi