onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Kurja kuulla, että puhelinmarkkinoinnin puolelta ollaan yritetty tavoittaa vähän turhankin innokkaasti! 😳😔 Jos markkinointi puhelimitse ei ole toivottua, niin puhelinmarkkinointi tiettyyn puhelinnumeroon voidaan estää ihan pelkällä nimellä ja puhelinnumerolla asiakaspalvelusta. Voit esim. rimpauttaa, varata täältä veloituksettoman soittopyynnön aiheella Asiakaspalvelu (mobiililiittymät), tai laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä niin hoidetaan asia kuntoon. 👍🏼
Voit @Mallaskoski ilmoittaa kaikki käyttämäsi puhelinnumerot kerralla, jos otat asiakaspalveluun yhteyttä puhelinmarkkinointieston tiimoilta!
Markkinoinnin puolelta myyjät soittavat tyypillisesti omista työnumeroistaan, mikä helpottaa työn tekemistä, näyttää soittajan numeron ainakin omasta mielestäni luotettavamman oloisena verrattuna esimerkiksi johonkin hieman epämääräisempään myyntinumeroon, ja myös muun muassa yksilöi myyjät ja heidän tekemänsä työn helpommin jolloin tehtyyn työhön ja myynteihin on helpompi palata raportoinnin, palautteen, ja muun vastaavan tiimoilta. "Kiusallaan" ja "tahallaan" ei siis soitella eri numeroista. 🙂
onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Tuolta vaan toi päälle https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ ja tietääkseni prepaid liittymissäkin kuuluu just se, että ainakin markkinointiviestejä tulee ja jos oot sen numeron jonnekin listalle antanut luvan laittaa niin tottakai ne soittaa, mutta voi sanoa ihan rohkeasti myyjälle, että voisitteko poistaa numeroni listoilta.
onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Tuolta vaan toi päälle https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ ja tietääkseni prepaid liittymissäkin kuuluu just se, että ainakin markkinointiviestejä tulee ja jos oot sen numeron jonnekin listalle antanut luvan laittaa niin tottakai ne soittaa, mutta voi sanoa ihan rohkeasti myyjälle, että voisitteko poistaa numeroni listoilta.
Tämä tuskin on yksinään Elisan vika!
Prepaid liittymät ei tietääkseni näy OmaElisassa pois lukien se latausliittymä ja toki normaaliliittymät eli tosta ekasta tuskin on aloittajalle apua
“STML:n suoramarkkinointikieltorekisteriin rekisteröidään kannattajajäsenen nimi ja puhelinnumero. Mikäli puhelinliittymä on salainen tai prepaid, rekisteröidään vain puhelinnumero ja kannattajajäsenen antamat tiedot.”
Tosin ei ihan ilmainen kuten ASML- kieltopalvelu, kuitenkin harkitsemisen
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Jos tämäkin ratkaisu on liian kallis, voi ilmaiseksi laittaa puhelimen äänettömälle ja olla vastaamatta puheluihin. Aiheellisten osalta voi soittaa takaisin kun itselleen sopii.
Mistä olet saanut käsityksen, että ASLM:n palvelu olisi ilmainen? Sen tilaaminen maksaa 0,39 €/min + pvm ja tilauksen joutuu uusimaan kolmen vuoden välein.
Jos tämäkin ratkaisu on liian kallis, voi ilmaiseksi laittaa puhelimen äänettömälle ja olla vastaamatta puheluihin. Aiheellisten osalta voi soittaa takaisin kun itselleen sopii.
Elisan numeroitakaan kovin montaa ole. Voihan ne laittaa yhteystietoihin
onneksi mulla on useita prepaideja. myyjänne soittavat tahallaan aina eri
numerolla joka arkipäivä. mun on pitänyt laittaa mustalista
torjumaan kaikki vieraat numerot. silloin kukaan vieras ei voi siihen numerooni soittaa. Lokista toki voin tarkistaa numeron.
Mielestäni KKV:n pitäisi kieltää elisaa harjoittamasta puhelinterroria! Eikö teillä ole empatiaa. kun sopimukseni päättyy, lopetan kaikki elisan
palvelut. se on varmaa!
Kurja kuulla, että puhelinmarkkinoinnin puolelta ollaan yritetty tavoittaa vähän turhankin innokkaasti! 😳😔 Jos markkinointi puhelimitse ei ole toivottua, niin puhelinmarkkinointi tiettyyn puhelinnumeroon voidaan estää ihan pelkällä nimellä ja puhelinnumerolla asiakaspalvelusta. Voit esim. rimpauttaa, varata täältä veloituksettoman soittopyynnön aiheella Asiakaspalvelu (mobiililiittymät), tai laittaa yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä niin hoidetaan asia kuntoon. 👍🏼
Voit @Mallaskoski ilmoittaa kaikki käyttämäsi puhelinnumerot kerralla, jos otat asiakaspalveluun yhteyttä puhelinmarkkinointieston tiimoilta!
Markkinoinnin puolelta myyjät soittavat tyypillisesti omista työnumeroistaan, mikä helpottaa työn tekemistä, näyttää soittajan numeron ainakin omasta mielestäni luotettavamman oloisena verrattuna esimerkiksi johonkin hieman epämääräisempään myyntinumeroon, ja myös muun muassa yksilöi myyjät ja heidän tekemänsä työn helpommin jolloin tehtyyn työhön ja myynteihin on helpompi palata raportoinnin, palautteen, ja muun vastaavan tiimoilta. "Kiusallaan" ja "tahallaan" ei siis soitella eri numeroista. 🙂
Mitä, jos kerran vastaisit siihen puheluun ja sanoisit “Ei, kiitos. En enää jatkossa halua tämäntyyppistä markkinointia”? Sillä pitäisi päästä eroon turhista tyrkytyspuheluista.
Mitä, jos kerran vastaisit siihen puheluun ja sanoisit “Ei, kiitos. En enää jatkossa halua tämäntyyppistä markkinointia”? Sillä pitäisi päästä eroon turhista tyrkytyspuheluista.
sama tahti vaan jatkuu. Latausliittymäni on pilalla
Itse puhuin samasta asiasta täällä foorumilla joku vuosi sitten, joku mode täältä foorumilta sitten hoisi mulle soitteluihin totaalikiellon voimaan, ei ole tullut soiton soittoa sen jälkeen.
@Mallaskoski kannattaa ottaa asiasta asiakaspalveluun yhteyttä ja pyytää poistamaan se puhelinnumero markkinointilistoilta. 👍 Huomioithan että sen voi asettaa tauolle 12kk ajaksi tai poistaa pysyvästi listalta, kumpi nyt itelle on parempi vaihtoehto.
Tuo on aina puhelinnumerokohtainen, eli jos on useampi numero jolle soittoja tulee, niin kannattaa ne kaikki mainita siinä samalla. 😊
Itse sanon markkinointi puheluihin heti et ei kiinnosta ja lopetan puhelun en jää kuunteleen myyjän litanniaa ja puhelimesta laitan numeron estolistalle kai ne numerot joskus loppuun mistä voivat soittaa .
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.