Vastattu

Elisan tunnukset

  • 9 September 2020
  • 12 kommenttia
  • 768 katselukerrat

Mikä on vikana kun joka kerta kun kirjaudut omaelisaan joudut tekemään uudet tunnukset??

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 10 September 2020, 13:09

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Kokeilin tuota OmaElisaan kirjautumista ja ihan kertaheitolla pääsi sisään.

 

Pystyt kuitenkin luomaan Elisa Tunnuksen ja saat siitä sähköpostiisi vahvistusviestin, jossa olevaa linkkiä käyt klikkaamassa, että sähköpostiosoitteesi vahvistetaan Elisa Tunnukseen?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/elisa-tunnus/

 

Jos näin on, mutta siltikään Elisa Tunnus ei toimi, kannattaa laitella yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Laita tuohon yksityisviestiin mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmasta sekä omat tietosi. Asiakasnumero kannattaa tallentaa omaan profiiliin sille kuuluvaan kenttään. Tämä helpottaa ja nopeuttaa asiointia huomattavasti.

Niin homma menee niin, että olet aikaisemmin tehnyt uudet tunnukset ja yritän sitten niillä päästä uudestaan sisään niin ilmoittaa väärä tunnus tai salana. Joka kerta kun on sen uuden tunnuksen tehnyt niin sen se kuittaa ihan hienosti hyväksytyksi.

Okey täytyy teh dä tuonne manitsemaasi paikkaa vielä meili.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Niin homma menee niin, että olet aikaisemmin tehnyt uudet tunnukset ja yritän sitten niillä päästä uudestaan sisään niin ilmoittaa väärä tunnus tai salana. Joka kerta kun on sen uuden tunnuksen tehnyt niin sen se kuittaa ihan hienosti hyväksytyksi.

Okey täytyy teh dä tuonne manitsemaasi paikkaa vielä meili.

Mä vähän kyselen lisää @ergopro, sillä luonnollisesti tavoitteemme on, että OmaElisaan kirjautuminen olisi mahdollisimman sujuvaa ja haluamme ymmärtää, missä on haaste.

Onko tilanne siis se, että yrität kirjautua OmaElisaan ja saat virheilmoituksen “väärä salasana”? Kun lähdet uudistamaan salasanaa, kumpaa valintaa käytät Salasana hukassa? Vai Tunnus unohtunut?

 

Ja kun aikanaan palaat takaisin, niin olethan käyttänyt itse luomaasi salasanaa eikä mahdollisesti tekstarilla tullutta kertakäyttösalasanaa?

Arvostamma kovasti jos ehdit vastailla, meitä kiinnostaa kovasti päästä kiinni ongelman ytimeen!

Terves

Joo tein nyt taas uudet tunnarit ja menee niin, että ilmoittaa Salasana väärin ja jotaiun caps lokin päälläolosta

Tämän jälkeen teen uuden salasan hukassa -napin kautta. Tänne laitan sitten pyydetyn sähköpostiosoitteen joka lähettää mulle viestin jonka linkin  kautta teen uuden salasana ja painan tallennus-nappulaa. Jonka jälkeen tulee Omaelisaan sisään.

Testaan salasana vielä uudestaan.

Terves

No nyt pääsin sisään mutta en sillä tunnuksella jonka olen luonnut vaan sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Eli jos tään nyt perittää vielä huomenna  tuolla kompinaatiolla eli sähköposti ja salasana.

Mutta katsotaan

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Terves

No nyt pääsin sisään mutta en sillä tunnuksella jonka olen luonnut vaan sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Eli jos tään nyt perittää vielä huomenna  tuolla kompinaatiolla eli sähköposti ja salasana.

Mutta katsotaan

OmaElisaan kirjaudutaan Elisa Tunnuksella ja Elisa Tunnus on aina sähköpostiosoite. Tämä taisi tässä ainakin selittää osan tästä haasteesta.

Elisa Tunnus tosiaan tässä mielessä eroaa vähän esim. Elisa Viihteestä ja tästä OmaYhteisöstä :relaxed:

Okey. Elikä tunnus jolla olen yrittänyt on teitä päin tullut ja olen ollut siinä uskossa, että sillä pääsen käsiksi kaikkeen teidän materiaaliin. Mutta se onkin sitten ainoastaan osaan teidän palveluista. Vähän monimutkaista.

Niin, mielenkiintoista, käsitääkseni olen nytkin kirjaustuneena järjetelmään, mutta tämän sivuston yläreunassa lukee kirjaudu??

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Niin, mielenkiintoista, käsitääkseni olen nytkin kirjaustuneena järjetelmään, mutta tämän sivuston yläreunassa lukee kirjaudu??

Tällöin olet kirjautuneena OmaYhteisöön mutta et Elisan palveluihin yleisesti Elisa-tunnuksella

Tota...nyt täytyy kyllä tunnustaa tyhmyytensä.

Okey kirjauduin sähköpostilla ja salasanalla elisan pääsivulle( uskoakseni), jossa näkyy kaikki laskut liittymän ja koko roska. Ja näyn siellä myös kirjautuneena ( oikeassa yläkulmassa on siitä indikaattori).

Kun painan tätä indikaattori napikkaa joka ilmoittaa kirjautumisen niin sen alta tulee valikko jossa on myös Omayhteisö. Valitsen sen ja ja olen muutaman likkauksen jälkeen tässä ketjussa kirjoittamassa nimimerkillä näitä juttuja.

Enkö kuitenkaan ole nyt kirjautuneena Omayhteisöön vai minne???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Tota...nyt täytyy kyllä tunnustaa tyhmyytensä.

Okey kirjauduin sähköpostilla ja salasanalla elisan pääsivulle( uskoakseni), jossa näkyy kaikki laskut liittymän ja koko roska. Ja näyn siellä myös kirjautuneena ( oikeassa yläkulmassa on siitä indikaattori).

Kun painan tätä indikaattori napikkaa joka ilmoittaa kirjautumisen niin sen alta tulee valikko jossa on myös Omayhteisö. Valitsen sen ja ja olen muutaman likkauksen jälkeen tässä ketjussa kirjoittamassa nimimerkillä näitä juttuja.

Enkö kuitenkaan ole nyt kirjautuneena Omayhteisöön vai minne???

Et ole lainkaan tyhmä @ergopro , älä niin mieti! Tässä tapauksessa olet kirjautunut OmaYhteisö-tunnuksella OmaYhteisöön sekä OmaElisaan.

Kiitos tämän sinun viestisi, huomasimme, että tässä on bugi. Jos kirjautuu ensin OmaElisaan ja sitten siirtyy oikean ylälaidan valikosta OmaYhteisöön, ei ylänavi näytä enää, että olet kirjautuneena OmaElisaan. Käytännössä kirjautuminen kuitenkin on edelleen voimassa, vaikka se ei näykään.

Me tutkimme asiaa, miten tämän saisi korjattua. Kiitos sinun me ylipäätään huomasimme tämän :relaxed:

:ok_hand:  joskus risukasaan