Lopettakaa epäeettinen koronalla ratsastaminen markkinoinnissanne! Vallitsevaan poikkeustilanteeseen viitaten minulle tarjottiin etuna 2 kk:n ilmaista jaksoa Elisa turvapaketista, joka jatkuisi sen jälkeen normaaliin tapaan maksullisena. Hämmästelin tarjousta mielessäni, sillä minulla on jo turvapaketti, jonka hankin vain muutama viikko sitten. Kun katsoin sopimusta, huomasinkin kyseessä olevan eri palvelun, mistä myyjä ei puhelimessa “huomannut” mainita. Kyseessä olisi ollut tuplasti nykyistä kalliimpi turvapaketti premium, jollaista en tarvitse, kun käytössäni on yksi Elisan puhelinliittymä. (Taloudessamme on DNA:n laajakaista ja HUB eikä Elisan sähköpostikaan ole käytössä.) Samalla supermyyjä painosti minut Freedom VPN-sopimuksen ilmaiseen kokeilujaksoon, jossa en “menettäisi mitään”. No, tuskinpa siitä mitään hyötyäkään saisi. Onneksi sain lopetettua palvelut saman tien (toivottavasti!) soittamalla asiakaspalveluun, jonka työntekijä olikin asiallinen. Se hyöty päällekäyvästä markkinoinnista minulle oli, että äkkäsin kieltää markkinointiviestit omista asetuksistani. Opin myös, ettei autossa toisella korvalla pakkomyyntiä kuunnellen kannata vastata myöntävästi mihinkään. Kun sähköpostiini sitten pompsahti turvapaketin asennuslinkki, jäi pieni epäilys, onkohan se vanhakaan turvapaketti enää toiminnassa...
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi