Skip to main content
Vastattu

Invoices


Hi,

I received a payment reminder yesterday regarding an unpaid invoice [XXX], while I already paid for this invoice on the 15.03.2023 [reference XXX]. Then, I paid twice for this invoice and also had to paid for penalties in invoice XXX because of this. Please can you regularize the issue.

Thanks,

Valerie

 

EDIT: 14.4.2023 // Deleted personal customer details -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

I recommend that you contact our customer service, so we can take a closer look to these invoices and billing. You can find our contact details from here.

And welcome to OmaYhteisö @Valerie Michelle Yvonne Cacheu! 🌹

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1246 kommenttia
  • Vastaus
  • 14. huhtikuuta 2023

I recommend that you contact our customer service, so we can take a closer look to these invoices and billing. You can find our contact details from here.

And welcome to OmaYhteisö @Valerie Michelle Yvonne Cacheu! 🌹