Skip to main content
Vastattu

Invoices


Hi,

I received a payment reminder yesterday regarding an unpaid invoice [XXX], while I already paid for this invoice on the 15.03.2023 [reference XXX]. Then, I paid twice for this invoice and also had to paid for penalties in invoice XXX because of this. Please can you regularize the issue.

Thanks,

Valerie

 

EDIT: 14.4.2023 // Deleted personal customer details -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi

I recommend that you contact our customer service, so we can take a closer look to these invoices and billing. You can find our contact details from here.

And welcome to OmaYhteisö @Valerie Michelle Yvonne Cacheu! 🌹

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Snouppi
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+15
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1246 kommenttia
  • Vastaus
  • 14. huhtikuuta 2023

I recommend that you contact our customer service, so we can take a closer look to these invoices and billing. You can find our contact details from here.

And welcome to OmaYhteisö @Valerie Michelle Yvonne Cacheu! 🌹