Jonotus asiakaspalvelun chattiin

  • 7 July 2020
  • 1 kommentti
  • 727 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Käsittämätöntä, ettei teknologia- ja asiakaspalvelupainotteiselta yritykseltä löydy ominaisuutta jonottaa online chattiin. Olen kohta kaksi tuntia refreshaillut tuota OmaElisan asiakaspalvelu sivua (kyllä, olen kirjautunut sisään), mutta aina vaan lukee:

Jos chatia ei näy aukioloaikoina sivun oikeassa alakulmassa, voi chat olla ruuhkainen. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen.

Muunmuassa Telialta kyseinen ominaisuus löytyy, ja jopa kertoo monennellako sijalla olen jonossa.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Käsittämätöntä, ettei teknologia- ja asiakaspalvelupainotteiselta yritykseltä löydy ominaisuutta jonottaa online chattiin. Olen kohta kaksi tuntia refreshaillut tuota OmaElisan asiakaspalvelu sivua (kyllä, olen kirjautunut sisään), mutta aina vaan lukee:

Jos chatia ei näy aukioloaikoina sivun oikeassa alakulmassa, voi chat olla ruuhkainen. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen.

Muunmuassa Telialta kyseinen ominaisuus löytyy, ja jopa kertoo monennellako sijalla olen jonossa.

Moi @mahi tervetuloa OmaYhteisöön. 

Pahoittelut ensi alkuun tilanteesta :/ Tuonne meidänkin chattiin kyllä jonoon pääsee mutta paikkoja sinne jonoon on vain tietyn verran.