Jonotus asiakaspalvelun chattiin

  • 7 heinäkuu 2020
  • 1 kommentti
  • 652 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 0 kommenttia

Käsittämätöntä, ettei teknologia- ja asiakaspalvelupainotteiselta yritykseltä löydy ominaisuutta jonottaa online chattiin. Olen kohta kaksi tuntia refreshaillut tuota OmaElisan asiakaspalvelu sivua (kyllä, olen kirjautunut sisään), mutta aina vaan lukee:

Jos chatia ei näy aukioloaikoina sivun oikeassa alakulmassa, voi chat olla ruuhkainen. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen.

Muunmuassa Telialta kyseinen ominaisuus löytyy, ja jopa kertoo monennellako sijalla olen jonossa.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Käsittämätöntä, ettei teknologia- ja asiakaspalvelupainotteiselta yritykseltä löydy ominaisuutta jonottaa online chattiin. Olen kohta kaksi tuntia refreshaillut tuota OmaElisan asiakaspalvelu sivua (kyllä, olen kirjautunut sisään), mutta aina vaan lukee:

Jos chatia ei näy aukioloaikoina sivun oikeassa alakulmassa, voi chat olla ruuhkainen. Odota hetki tai yritä myöhemmin uudelleen.

Muunmuassa Telialta kyseinen ominaisuus löytyy, ja jopa kertoo monennellako sijalla olen jonossa.

Moi @mahi tervetuloa OmaYhteisöön. 

Pahoittelut ensi alkuun tilanteesta :/ Tuonne meidänkin chattiin kyllä jonoon pääsee mutta paikkoja sinne jonoon on vain tietyn verran.

Osallistu keskusteluun