Samsung puhelimeni lähti takuuhuoltoon Elisan myymälän kautta 9.6.2020.
Silloin sanottiin, että huoltoaika on 1-2 viikkoa.
No, kävin viikonloppuna kysymässä puhelimen perään, kun huollossa mennyt liki 4vk. Sanottiin, että on ruuhkaa ja huoltoaika on 3-4 vk. Pahoiteltiin ja käskettiin odottamaan.
Nyt puhelin on ollut huollossa kuukauden eikä edelleenkään tietoa koska saan sen takaisin.
Kuluttajansuojan mukaan huolto pitää hoitaa kohtuullisessa ajassa. Mielestäni kuukausi ei ole kohtuullinen aika! Puhelin on tärkeä yhteydenpitoväline ja tämän hetkisessä elämäntilanteessa mun täytyy olla tavoitettavissa koko ajan.
Mikä on Elisan kanta tähän kohtuulliseen huoltoaikaan? Ja joo, tiedän, edellinen huoltofirma meni konkkaan ja nykyisessä ruuhkaa. Mut ei kai se kuluttajan syy ole? Mä maksan koko ajan siitä puhelimesta, olen maksanut tältäkin ajalta kun en ole sitä voinut käyttää...