En löytänyt mistään että miten saan tunnukseni täältä poistettua. Miten se tapahtuu?
Kuinka saan tunnukseni poistettua?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Manna K
Hei,
Tunnukseen liittyvissä asioissa kannattaa olla yhteydessä OmaYhteisön ylläpitoon. Näitä voidaan sitten katsoa aina tapauskohtaisesti ja tehdä toimenpiteitä sen mukaan.
Niinpä niin. Tuo on kyllä vähän GDPR:n hengen ja myös kirjaimen vastaista. Kyseinen direktiivi edellyttää , että asiakkaalla on oikeus poistattaa tietonsa palvelusta. Siis se ei ole Elisan päätettävissä , vaan asiakkaan.
Pahoittelut, että kommenttini oli väärin tulkittavissa. Tässä vähän selvennystä tunnuksen poistoon.
Käyttäjällä on luonnollisesti aina oikeus poistaa tunnus niin halutessaan. Nämä hoidetaan olemalla yhteydessä OmaYhteisön ylläpitoon. Käyttäjillä voi olla erilaisia tarpeita tunnuksen muutoksille tai poistoon ja siksi nämä halutaan käydä käyttäjän kanssa yhdessä läpi.
Taustalla voi olla esimerkiksi ajatus siitä, että tunnus pitäisi poistaa, jos haluaa vaihtaa käyttäjänimeään tai sähköpostiaan. Siksi haluamme käydä tilanteen aina läpi erikseen. Asiakas saa siis aina itse tehdä päätöksen siitä, mitä tunnukselle tehdään .
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi