Vastattu

Meniköhän nyt homma ihan putkeen?

  • 14 November 2020
  • 2 kommenttia
  • 571 katselukerrat

22.10 Tuli vahvistus tilauksesta tekstarina

23.10 Tuli ilmoitus, että kotinettisi asennetaan 6.11 ja asentaja ottaa yhteyttä lähempänä sopiakseen ajan

06.11 soitan Elisan palveluun noin klo 13.00 ettei kukaan ole ottanut yhteyttä eikä asentajaa näy. Asiakaspalvelija ilmoitti, että vielä on aikaa klo 16.00 saakka, että odottakaa. Olin ottanut ko. Päivän vapaaksi, jotta saisin homman kerralla pakettiin. Pyysin asiakaspalvelijana toimivaa Kasperia edistämään asiaan, jotta tiedän onko kukaan tulossa ko. päivänä vai ei ja jos ei tule, niin milloin olisi tulossa. Kasper ehdotti, että soittelen maanantain uudestaan jos ketään ei näy. Mielestäni tämä ei nyt mennyt hyvällä tavalla ja ilmoitin, että josko Kasper soittaisi maanantaina takaisin ja varmistaisi tilanteen. Sovittiin, että Kasper soittelee.

9.11. Kasper ei soittele ja mitään ei kuulu mistään. —> asiakkaalla menee hermo tilanteessa, kun sovitut asiat eivät päde. Asiakas asentaa koko parsakaalin itse kovalla kiukulla ja on tyytyväinen omaan suoritukseensa. Minne voi lähettää laskun?

10.11 taas viesti, että asentaja tulee 13.11 ja soittaa ennakkoon

13.11, asentajasta ei näkö-tai kuulohavaintoa eikä kukaan ole soittanut, kunnes vaille 16.00 soitetaan, että pitäisi asentaa kotinetti, mutta ei onnistu perjantaina, aikaisintaan maanantaina, ehkä. Asiakas toteaa asentaneensa kotinetin itse, kun mikään sovittu asia ei päde.

 

Kysymys: menikö tämä nyt Elisan palvelulupauksen mukaisesti ja pysyikö Elisa omassa sopimuksessaan?

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 16 November 2020, 14:19

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Näinhän se menee, sopimus on syntynyt niin ei sitten enää niin väliä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kysymys: menikö tämä nyt Elisan palvelulupauksen mukaisesti ja pysyikö Elisa omassa sopimuksessaan?

Moro @Asiakas Antti ja tervetuloa OmaYhteisöön! Ikävä kuulla että näinkin huonosti meni tämän aikataulutukset meidän osaltamme, olen pahoillani :sweat:  Vastauksena kysymyksiisi: Ei ja ei.

Jotta päästään asiaa tutkimaan että mitä  tässä oikein on käynyt ja miksi, niin lisäiletkö vielä asiakasnumerosi ja muut tiedot profiiliisi

 

Näinhän se menee, sopimus on syntynyt niin ei sitten enää niin väliä.

Ei, ei mene. Kun teemme sopimuksen niin meille on tärkeää myös pitää oma osamme siitä