Vastattu

Mobiilivarmenteen uudelleenaktivointi

  • 12 August 2020
  • 3 kommenttia
  • 636 katselukerrat

Eilen OmaElisassa laitoin omiin tietoihini syntymäajan, kun se puuttui, ja sivu pyysi sen sinne lisäämään. No, tuloksena oli sitten Mobiilivarmenteen sulkeutuminen. Ja eihän sitä enää samalle SIM-kortille saa, vaan pitäisi uusi SIM-kortti tilata ja sehän maksaa. Kävin tästä epäkohdasta Chatin välityksellä keskustelun, joka ei johtanut mihinkään. Asiakaspalvelija että maksaa pitää, ei voi mitään eikä suostunut siirtämään keissiä eteenpäin.

 https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiilivarmenne/ohje/rekisteroiminen-uudelleen/ sanoo seuraavaa:

Mobiilivarmenne tulee rekisteröidä uudelleen seuraavissa muutostilanteissa:

  • Liittymän SIM-kortti vaihtuu
  • Sopija tai käyttäjä vaihtuu
  • Liittymä irtisanotaan
  • Liittymänumero vaihdetaan
  • Mobiilivarmenteen rekisteröimisestä tulee 5 vuotta täyteen

Yhtään kohtaa noista en siis tehnyt, joten normaalin oikeuskäsityksen mukaan Elisa vastaa kustannuksista koskien uuden SIM-kortin ja mobiilivarmenteen käyttöönottoa.  

 

Terveisin J

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 13 August 2020, 11:21

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Hei @jhh_ ,

jopas jotakin! Vähän vaikuttaisi näillä tiedoilla, että siellä on jokin bugi. Haluttaisiin kovin mielellään tutkia asiaa lisää :nerd:

Tallennatko tänne OmaYhteisön profiilitietoihin puhelinnumerosi tai laitatko sen yksärillä @OmaYhteisö-tiimi ‘lle tai minulle, niin lähdetään tutkimaan!

Jeps, numero on nyt profiilissa

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Jeps, numero on nyt profiilissa

 

Kiitos, me tutkitaan asiaa!