Minulla on lahjakortti. Ensinnäkin piti olla S-ryhmän, mutta olikin Elisan. Lähikunnissa ei ole Elisan myymälää. Nyt olisin menossa kuun alussa paikkakunnalle jossa myymälä sijaitsee. Siellä vain ei ole myynnissä tuotetta minkä haluan. En saa myymälään yhteyttä, ei ole puhelinnumeroa eikä sähköpostia. Eikö voi tilata kyseistä tuotetta toisesta myymälästä!? Kuitenkin tavarat kulkevat niin mikä ongelma tässä on!? Ihan käsittämätöntä. Jää kohta lahjakortti käyttämättä ja menee sitten muuten liittymätkin vaihtoon. Tämäkin viesti piti tänne laittaa kun olisin mieluummin hoitanut sähköpostilla Elisan kanssa kahden kesken, mutta kun ei ole osoitetta!? Miten tämä voi olla näin vaikeaa!?
Myymälät ja tuotteet
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Moikka
Valitettavasti meillä ei ole suoria numeroita tai sähköpostiosoitetta suoraan myymälöihin mutta meille asiakaspalveluun voi jättää yhteydenoton sähköisesti tätä kautta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/ tai OmaElisan “Viestit” osiosta pääsee lähettämään meille viestiä.
Valitettavasti myymälöiden välillä ei paketteja ja tuotteita lähetetä. :/
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi