Vastattu

Nyt on kaikki mennyt pieleen.

  • 6 lokakuu 2020
  • 2 kommenttia
  • 560 katselukerrat

Tein sopimuksen puhelimitse tabletista ja mobiililaajakaistasta. Sen sijaan että olisivat lähettäneet tabletin, laittoivat tulemaan sitten semmoisen kevyen tuhannen euron puhelimen. Ei kai siinä, soitin aspaan ja sanoivat että korjaavat asian. Tilausvahvistusta ei näy sähköpostissa, tablettia ei näy oma elisassakaan. Soitin aspaan uudelleen, jossa tuumattiin että on laitettu tulemaan 2 tablettia. Mitä kumkvattia? 2 tablettia yhden sijasta ja siitä ei ole tullut tilausvahvistusta eikä oma elisaan yhtään mitään? Ai niin, ja sim-kortille en ole saanut seurantakoodia, joka on ilmeisesti jo saapunut postiin. Peruin liittymän ja sanoin että peruu myös kaikki laitteet mitä oli tulossa, eli peruin koko kaupan tyystin. Aspassa tuumattiin että odottele vaan että postit palautuu takaisin mistä tulivatkin ja asian pitäisi olla sillä selvä. En silti luota pätkääkään tähän lauseeseen. Uskomattoman ala-arvoista työtä elisa. Millaista porukkaa te oikein palkkaatte? Pahoin pelkään että joudun maksamaan koko helahoidon koska ette osaa tehdä asioitanne oikein. Asiat EI voi mennä näin pahasti pieleen, ei MISSÄÄN tapauksessa!

 

Edit // Sanavalinta -Patomiäs

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi flaesae 7 lokakuu 2020, 08:31

Ylireagointia minun puoleltani. Asia on jo hoidossa.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Ylireagointia minun puoleltani. Asia on jo hoidossa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @flaesae ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Pahoitteluni heti alkuun tuosta että homma ei todellakaan ole mennyt kuten piti :( Hyvä kuulla toki että asia on jo hoidossa! Mikäli haluat, voidaan toki vielä varmistaa että kaikki on merkattu kuten pitää? :) Laitteiden palautumisesta tosiaan sen verran että noita tilauksia jos ja kun  aina välillä meille palautuu noutamattomina niin ne tilaukset perutaan kyllä sitten :) 

Osallistu keskusteluun