Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi
tahoja kirjoitti:
Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät.
EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa:
Olen pettynyt, kun uudet premium asiakkaat saa alennuksia.
Mulla ollut varmaan jo 6vtta elisa viiihde ja mitenkää ei saa alennuksia joskus pari leffalippua,k un olen puhelimia ostanut.
Sillonkin itse tingannut
Mulla oli loppumassa peru elisa viihde aikonaan ja otin jatkoa sitten kaupattiin premiumia ja otin sen 24.90e kkssa. Kuitenkin määräaikasuus sopimuksessa alkoi siitä päivästä minä tein premium kaupat eli vanheni tuo vanhan boksin sopimuksen alkamispäivä. Enkä saanut 12.45e kkssa etua. Koska oli vanha sopimus jo. Mietin, et eikö se ole tavallaan UUSI sopimus kun kerran määräaikasuus alko alusta????
Onko tuo peruste irtisanomiselle?
Rinnakkaisboksikin löytyy sen voisin pitää.
Muutenkin talous on huonolla tolalla. Olen tosin eläkkeellä,, joten työtömäksi jääminen ei ole peruste.
Osaako joku neuvoa ??? Saa pistää yksityisviestiäkin :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille
Jos sopimuksissa on tullut kysyttävää, niin suosittelen vielä asian keskustelemista meidän asiakaspalvelun kanssa jossakin näistä kanavista: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Mekin autamme sopimusasioissa OmaYhteisön yksityisviesteissä, mutta sillä puolen vastausajat ovat hieman pidemmät.
EDIT// Kävin tähän Viihde Premium sopimukseen liittyen kommentoimassa täällä toisessa ketjussa:
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.
Elisan ja kolmansien osapuolien evästeitä käytetään verkkosivujen toiminnan varmistamiseen, tilastointiin ja analytiikkaan, sekä sisällön ja markkinoinnin personointiin. Elisa voi luovuttaa kumppaneilleen tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja suostumukseesi perustuen. Evästeasetuksista voit muuttaa valintojasi milloin tahansa. Lue lisää tietosuojasta ja evästeistä.
Evästeasetukset
Käydessäsi Elisan sivuilla vierailusta tallentuu kävijätietoja. Tietojen perusteella parannamme sivujen toiminnallisuuksia ja tarjoamme sinulle personoitua sisältöä. Kävijätietoja yhdistetään toisiinsa selaimesi tallentamien evästeiden avulla. Kävijätietoja voidaan yhdistää myös asiakastietoihisi, mikäli olet ollut kirjautuneena sivustollamme. Elisa voi luovuttaa tietojasi, kuten selain- ja ostotietoja, kumppaneilleen suostumukseesi perustuen.
Kyseiset kumppanit toimivat tietojen käsittelyn osalta itsenäisinä rekisterinpitäjinä. Lisätietoa käsittelystä löydät kumppaneiden tietosuojaselosteista. Elisan käyttämät kumppanit löydät valitsemalla Näytä evästeet alta olevista evästetyypeistä. Näkymästä voit hyväksyä haluamasi evästeet. Evästevalinnat eivät vaikuta sivuillamme olevien mainosten määrään.
Lue lisää Elisan tietosuojaperiaatteista.
Hallinnoi asetuksia
Välttämättömät evästeet
Aina aktiivinen
Monet ominaisuudet, kuten ostoskori ja kirjautuminen, eivät toimi ilman näitä evästeitä. Nämä evästeet ovat aina käytössä.
Markkinointiin käytettävät
Sinulle näytetyt mainokset voidaan personoida kävijätietojesi perusteella. Suostuessasi näihin evästeisiin voit saada sivustollamme ja muualla internetissä mainoksia sinua kiinnostavista asioista.
Analytiikkaan käytettävät
Verkkosivujemme kehittäjät näkevät anonyymiä tietoa siitä, mitä asiakkaat sivuilla tekevät. Opimme esimerkiksi, mitkä sivut ovat luetuimpia ja miten sivuja voisi kehittää vielä paremmiksi.
Toiminnalliset evästeet
Toiminnalliset evästeet tekevät verkkosivujemme käytöstä vaivattomampaa muistamalla aiempia valintojasi tai asetuksia verkkosivuillamme.
Personointiin käytettävät
Voimme tehdä vierailustasi sinulle räätälöidyn esimerkiksi tuomalla etusivulle tarjouksen tuoteryhmästä, josta olet ollut aiemmin kiinnostunut.