Tilasin tänään Elisalta Galaxy Buds kuulokkeet ja otin toimitustavaksi pikakuljetuksen, eli niiden olisi pitänyt tänään illalla olla noudettavissa, mutta eivät olleet.Oma postin mukaan tuote saapuisi vasta 28.9. Postista sanottiin että pitää olla teihin yhteydessä. Odotin todella saavani kuulokkeet täksi illaksi ja maksoin myös sen pikakuljetuksen 8.90e.
Sivu 1 / 1
Moikka
Ikävä kuulla, että tuon toimituksen kanssa ei ole kaikki mennyt putkeen. Onko tilauksen seurannassa tapahtunut muutosta?
Voitais tilannetta myös tarkemmin katsoa jos laittelet meille yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimi tai olet yhteydessä asiakaspalveluumme joko Chatin kautta, puhelimitse 010190240 tai voit laittaa meille viestiä esim. Facebookin kautta :)
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi