Sellaista olisin kysellyt, että onko Elisan asiakkailla mahdollisuus kieltää Elisan oma puhelinmyynti?
Tavallaan se on hieno palvelu, että Elisalta soitetaan ja kysytään, onko tilattujen tuotteiden osalta kaikki kunnossa. Johonkin rajaan saakka koen sen vielä asiakkaan palveluksi, että Elisa tiedottaa uusista palveluista ja tiedustelee, olisiko asiakas kinnostunut saamaan jotain sellaista, josta olisi asiakkaalle iloa.
Nyt kuitenkin minua ärsyttää se, että Elisa tuntuu käyttävän asiakassuhteitaan hyväksi melko aggressiiviseen markkinointiin. Välillä saa melko tosissaan tehdä töitä kieltäytyessään puhelinmyyjän tuputtamista kanavapaketeista. Totesin myyjälle, että "en halua puhelimessa tilata kanavapakettia vaan haluan tutustua asiaan rauhassa". Se ei ollut kuitenkaan riittävän selvä viesti puhelun lopettamiseksi vaan myyjän seuraava kysymys oli, haluanko tilausvahvistuksen sähköpostilla vai kirjeitse.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mosni
Katso alkuperäinen viesti