Skip to main content
Vastattu

Puhelinsopimus väärälle käyttäjälle

  • 9. kesäkuuta 2020
  • 2 kommenttia
  • 1087 katselukerrat

Hei, 

Kävin tänään Elisalla selvittämässä liittymäasioitani. Kun olin päässyt kotiin minulle tuli tilausvahvistus tekstiviestinä jostain asiasta, ja hetken päästä sopimus sähköpostiin puhelimesta, jonka olisin tilannut. Soitin asiakaspalveluun, josta sanottiin, että minun tulisi selvittää asia myymälässä, jossa tämä "tilaus" tehtiin. Ajoin takaisin myymälään, jossa myyjä sanoi, että oli tehnyt tilauksen vahingossa. Ei muuta selvittelyä kuin että "hän hoitaa." 

Jäin nyt pohtimaan, että hoituuko tämä varmasti, ettei minulle jää 500 euron laskua maksettavaksi kolmen vuoden ajaksi tilauksesta, jota en ole tehnyt? Olen nyt myös hieman nyylä siitä, että jouduin ajamaan takaisin liikkeeseen kuulemaan myyjältä vain, että "mun moka."

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hawna

Emmää osaa tätä poistaa, mutta sain chatin kautta vastauksen että asia hoidossa. :)

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 3 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. kesäkuuta 2020

Emmää osaa tätä poistaa, mutta sain chatin kautta vastauksen että asia hoidossa. :)


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2939 kommenttia
  • 10. kesäkuuta 2020

No jopas nyt oli jo moka käynyt :O Hyvä että sait tuon jo selvitettyä! :) Ilmeisesti chatin kautta nyt siis varmistettiin ettei sulla nimissäsi ole tuota luuria?