Vastattu

Puhelinsopimus väärälle käyttäjälle

  • 9 June 2020
  • 2 kommenttia
  • 1083 katselukerrat

Hei, 

Kävin tänään Elisalla selvittämässä liittymäasioitani. Kun olin päässyt kotiin minulle tuli tilausvahvistus tekstiviestinä jostain asiasta, ja hetken päästä sopimus sähköpostiin puhelimesta, jonka olisin tilannut. Soitin asiakaspalveluun, josta sanottiin, että minun tulisi selvittää asia myymälässä, jossa tämä "tilaus" tehtiin. Ajoin takaisin myymälään, jossa myyjä sanoi, että oli tehnyt tilauksen vahingossa. Ei muuta selvittelyä kuin että "hän hoitaa." 

Jäin nyt pohtimaan, että hoituuko tämä varmasti, ettei minulle jää 500 euron laskua maksettavaksi kolmen vuoden ajaksi tilauksesta, jota en ole tehnyt? Olen nyt myös hieman nyylä siitä, että jouduin ajamaan takaisin liikkeeseen kuulemaan myyjältä vain, että "mun moka."

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hawna 9 June 2020, 18:26

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Emmää osaa tätä poistaa, mutta sain chatin kautta vastauksen että asia hoidossa. :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

No jopas nyt oli jo moka käynyt :O Hyvä että sait tuon jo selvitettyä! :) Ilmeisesti chatin kautta nyt siis varmistettiin ettei sulla nimissäsi ole tuota luuria?