Vastattu

Toimitusaika


Tilasin viime perjantaina Xiaomi robotti-imurin ja tilaus sekä maksaminen meni normaalisti ja jo perjantai ip:llä tuli tekstarina, että paketti on matkalla ja seurantatunnus. 

Nyt on jo muutamapäivä mennyt tuosta ja edelleen kun menen katsomaan matkahuollon seurantasivuille, näkyy teksti, että odotamme lähetystä kuljetettavaksi.

Elisan asiakaspalvelussa sanottiin, että lähetys on lähtenyt Elisalta perjantaina. Miten voi kestää useamman päivän ennenkuin on matkahuollossa? Ymmärrän, että voi olla ruuhkaa, mutta jos on jo lähtenyt Elisalta, niin missä lähetys mahtaa nyt olla matkalla?  

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne 15 July 2020, 13:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ymmärrän, että voi olla ruuhkaa, mutta jos on jo lähtenyt Elisalta, niin missä lähetys mahtaa nyt olla matkalla?  

Jos Elisa kertoo , että lähetys on jo heiltä lähtenyt ja sinulla on lähetystunnukset , niin kysele Matkahuollosta. Mahdollisesti Matkahuollon sivut eivät päivity ihan realiajassa.

Ymmärrän, että voi olla ruuhkaa, mutta jos on jo lähtenyt Elisalta, niin missä lähetys mahtaa nyt olla matkalla?  

Jos Elisa kertoo , että lähetys on jo heiltä lähtenyt ja sinulla on lähetystunnukset , niin kysele Matkahuollosta. Mahdollisesti Matkahuollon sivut eivät päivity ihan realiajassa.

Itse asiassa sieltäkin kysyin ja sanoivat, että kysy Elisasta, heille ei ole tullut

Käyttäjätaso 7

Ymmärrän, että voi olla ruuhkaa, mutta jos on jo lähtenyt Elisalta, niin missä lähetys mahtaa nyt olla matkalla?  

Jos Elisa kertoo , että lähetys on jo heiltä lähtenyt ja sinulla on lähetystunnukset , niin kysele Matkahuollosta. Mahdollisesti Matkahuollon sivut eivät päivity ihan realiajassa.

Itse asiassa sieltäkin kysyin ja sanoivat, että kysy Elisasta, heille ei ole tullut


Jaahas.

Eli kukaan ei suostu tietämään , missä se paketti on. No kaipa se joskus ilmestyy perille.

PS. En ihmetelisi , vaikka paketti makaisi jossakin Elisan hyllyssä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

PS. En ihmetelisi , vaikka paketti makaisi jossakin Elisan hyllyssä.

Valtaosa paketeista siirtyy varastohyllystä lavalle odottamaan kuljetusta muutaman tunnin sisällä tilauksesta, osa ihan minuuteissakin. Jakeluyhtiöt hakevat tavaraa useamman kerran päivässä.

Suurin osa Postin ja Matkahuollon paketeista on perillä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. 

Jakeluyhtiöillä on jonkun verran ruuhkia ihan yleisesti kaupan alalla, kun pakettiliikenne on kovasti kasvanut.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

PS. En ihmetelisi , vaikka paketti makaisi jossakin Elisan hyllyssä.

Valtaosa paketeista siirtyy varastohyllystä lavalle odottamaan kuljetusta muutaman tunnin sisällä tilauksesta, osa ihan minuuteissakin. Jakeluyhtiöt hakevat tavaraa useamman kerran päivässä.

Suurin osa Postin ja Matkahuollon paketeista on perillä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. 

Jakeluyhtiöillä on jonkun verran ruuhkia ihan yleisesti kaupan alalla, kun pakettiliikenne on kovasti kasvanut.

 

 


Mulla tuli tosiaan noudettavaksi imuri jo seuraavaksi päiväksi. Otitko muuten minkä mallin ?

PS. En ihmetelisi , vaikka paketti makaisi jossakin Elisan hyllyssä.

Valtaosa paketeista siirtyy varastohyllystä lavalle odottamaan kuljetusta muutaman tunnin sisällä tilauksesta, osa ihan minuuteissakin. Jakeluyhtiöt hakevat tavaraa useamman kerran päivässä.

Suurin osa Postin ja Matkahuollon paketeista on perillä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. 

Jakeluyhtiöillä on jonkun verran ruuhkia ihan yleisesti kaupan alalla, kun pakettiliikenne on kovasti kasvanut.

 

 


Mulla tuli tosiaan noudettavaksi samainen imuri jo seuraavaksi päiväksi. Otitko muuten minkä mallin ?

Otin Mi Robot Vacuum Mopin.

Tänään soitin uudestaan asiakaspalveluun, koska tilanne on edelleen sama. Nyt lupasivat selvittää mikä mennyt pieleen, mielenkiinnolla odottelen mihin tämä selvitys johtaa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

PS. En ihmetelisi , vaikka paketti makaisi jossakin Elisan hyllyssä.

Valtaosa paketeista siirtyy varastohyllystä lavalle odottamaan kuljetusta muutaman tunnin sisällä tilauksesta, osa ihan minuuteissakin. Jakeluyhtiöt hakevat tavaraa useamman kerran päivässä.

Suurin osa Postin ja Matkahuollon paketeista on perillä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä. 

Jakeluyhtiöillä on jonkun verran ruuhkia ihan yleisesti kaupan alalla, kun pakettiliikenne on kovasti kasvanut.

 

 


Mulla tuli tosiaan noudettavaksi samainen imuri jo seuraavaksi päiväksi. Otitko muuten minkä mallin ?

Otin Mi Robot Vacuum Mopin.

Tänään soitin uudestaan asiakaspalveluun, koska tilanne on edelleen sama. Nyt lupasivat selvittää mikä mennyt pieleen, mielenkiinnolla odottelen mihin tämä selvitys johtaa?


Jees, toivotaan että tulee pian. Itse valitsin tuon s5 max:in

Vaikka tähän vastaus onkin jo tullut, niin tässä tapauksessa ei “ihan” pidä paikkansa, edelleen Elisalla selvitellään missä mahtaa Mi Robot olla?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Vaikka tähän vastaus onkin jo tullut, niin tässä tapauksessa ei “ihan” pidä paikkansa, edelleen Elisalla selvitellään missä mahtaa Mi Robot olla?


Peru tilaus ja tee uusi, saat varmasti nopeammin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@Apaju pahoittelut tilanteesta! Laitoin nyt taas viestiä eteenpäin, että mitä kummaa oikein tapahtuu. :thinking:

Vaikka tähän vastaus onkin jo tullut, niin tässä tapauksessa ei “ihan” pidä paikkansa, edelleen Elisalla selvitellään missä mahtaa Mi Robot olla?


Peru tilaus ja tee uusi, saat varmasti nopeammin.

Tämä peruminenkin on jo kysytty, mutta koska “prosessi” on kesken ei paljon hyötyä eli kun en voi tuotetta palauttaa, en saa rahoja takaisin, ennenkuin tuote palautettu. Eli tilauksen voisi perua, mutta rahat vasta myöhemmin “joskus” takaisin. En viitsisi kahden imurin rahoja Elisalle maksaa ja odottaa toisten palautusta, että josko tilaisin uuden kuukausimaksulla.

Tämä tapaus tuli maaliin. Eli uusi tilaus ja vanhan peruuttaminen onnistui ja kävi tietysti niin, että uusi tilaus tuli perille 27.7. ja se ensin tilattu 28.7.

Tässä tapauksessa mokan tehnyt oli Matkahuolto EI Elisa, joku oli töpeksinyt skannauksessa ja tuote oli odottanut 13.7 lähtien Matkahuollon toimipisteessä, muuta siitä ei tietoa ollut välittynyt minnekkään.

Jokatapauksessa Elisa hoiti homman hienosti, siitä kiitos ja uusi imuri testattu ja hyvin toimii, omasta mielestä hinta/laatu suhde kunnossa.